۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۶۴۹۲۴۰

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب
جمع فعالان فرق،ادیان اقوام و مذاهب با توجه به محدودیت های کرونایی و کمپین در خانه بمانیم، جلسات نقدِ کتاب خود را به صورت مجازی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع فعالان فرق،ادیان اقوام و مذاهب (مفام) با توجه به محدودیت های کرونایی و کمپین در خانه بمانیم، جلسات نقدِ کتاب خود را به صورت مجازی در دستور کار قرار داده است.

تاکنون سه جلسه از این جلسات با حضور مولف،ناقدین و پژوهشگران برگزار شده است که در ادامه گزارشی از برگزاری این جلسات تقدیم می گردد:

نقد کتاب راه راستی

کتاب راه راستی نوشته استاد سید حسن فاطمی به بررسی و نقد باورهای زرتشتیان و باستان ستایان پرداخته است. جلسات نقد این کتاب با حضور 38 نفر از اساتید و پژوهشگران عرصه نقد زرتشت و باستان گرایی  برگزار و 6 نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب

نقد کتاب ناقوس گمراهی

کتاب ناقوس گمراهی نوشته استاد نصر الله آیتی به نقد و بررسی باورهای مدعی دروغین احمد بصری می پردازد.جلسات نقد این کتاب با حضور 15 نفر از اساتید و پژوهشگران عرصه نقد مدعیان دروغین مهدویت  برگزار و 2 نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب

نقد کتاب لعن های نامقدس

کتاب لعن های نامقدس نوشته استاد مهدی مسائلی به تبیین محدودیت ها و قوانین تَبرِّی اشاره نموده است. جلسات نقد این کتاب با حضور 14 نفر از اساتید و پژوهشگران برگزار و 2 نقد مکتوب به دبیرخانه برگزاری این جلسات ارائه شده است.

برگزاری سه نشست مجازی نقد کتاب

در مجموع 10نقد برای این سه کتاب دریافت و مولفین محترم به صورت جداگانه به هر یک از ناقدین پاسخ داده اند.

لازم به ذکر است محتوای این جلسات اعم از نقد ناقدین و پاسخ مولفین توسط مجموعه مفام در قالب یک ویژه نامه به زودی منتشر و چاپ خواهد شد.

مجمع فعالان فرق ،ادیان، اقوام و مذاهب (مفام) متشکل از اساتید و فعالان طراز اول کشور، مجموعه ها و موسسات فعال در حوزه های مرتبط با فرق،ادیان، اقوام و مذاهب است که برنامه ریزی های مختلفی برای استفاده از ظرفیت اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی با نگاه تقریب و همبستگی دارد و در مقابلِ اندیشه های انحرافی اقدام به برنامه ریزی و پاسخگویی و اجرای برنامه های علمی - فرهنگی در سطح ملی می نماید./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
اقدام ارزشمند است. ماجور باشید.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
کاش محتوای نقد رو به اشتراک می گذاشتید
0
0