۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۴۹۴۲۲
روز قدس امسال در استان سمنان متفاوت برگزار می شود؛

حمایت گسترده سمنانی‌ها از مردم فلسطین به‌صورت مجازی

حمایت گسترده سمنانی‌ها از مردم فلسطین به‌صورت مجازی
خجسته پور گفت: امسال در شرایط کرونایی جهان، پیام روز جهانی قدس به شکلی مشهود با استفاده از شیوه‌های جدید و متفاوت به گوش جهانیان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حبیب‌الله خجسته پور در نخستین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد اظهار داشت: اماکن متبرکه و مساجد تا نیمه اردیبهشت‌ماه همچنان تعطیل هستند و این موضوع از مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است که باید بر اساس آن عمل شود.

وی افزود: روند ابتلا به کرونا روندی کاهشی و نزولی است و این روند به دلیل اعمال مقررات شدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و انجمن اقدامات مختلف از سوی نهادهای و ارگان‌های مختلف بوده است و ادامه این روند منوط به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی از سوی تک‌تک افراد جامعه به‌صورت فردی و اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و استان به‌منظور کنترل و کاهش شیوع کرونا پیش‌بینی می‌شود که راهپیمایی روز جهانی قدس امسال همچون سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود؛ بنابراین باید برنامه‌ریزی‌ها برای بزرگداشت این مناسبت بر اساس اوضاع‌واحوال کنونی انجام شود.

خجسته پور نقش رسانه ملی به‌ویژه صداوسیمای مرکز سمنان را در برجسته‌سازی این مناسبت بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

وی گفت: باید برای بزرگداشت و پاسداشت این روز بزرگ و بیان اهمیت روز قدس از ظرفیت فضای مجازی به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تغییر عکس پروفایل شخصی در فضای مجازی، انتشار عکس نوشته در محکومیت آمریکا و اسرائیل در زمانی مشخص از سوی کاربران فضای مجازی می‌تواند در بزرگداشت روز قدس بسیار اثرگذار باشد.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات