۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۶۴۹۷۲۳
حجت الاسلام محرابی خبر داد؛

توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان همزمان با ماه مبارک رمضان

توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان همزمان با ماه مبارک رمضان
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب طرح رزمایش همدلی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام علی محرابی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری، عصر پنجشنبه در نشست ستاد شئون فرهنگی استان، با بیان اینکه بیماری کرونا فصل جدیدی از سبک زندگی را برای عموم افراد جامعه رقم زده است، گفت: در شرایط کنونی و با توجه به تعطیلی بقاع متبرکه به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه برنامه‌های فرهنگی و دینی اوقاف و امور خیریه به سمت فضای مجازی سوق داده شده است.

وی توجه به رزمایش همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان را لازم و ضروری دانست و افزود: باید این طرح به صورت متمرکز و با برنامه ریزی جامع در استان صورت گیرد تا اثربخشی آن بیشتر شود.

حجت الاسلام محرابی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه استان با همه توان در اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه استان وارد میدان عمل می‌شود، ابراز کرد: پیش بینی ما این است که بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در قالب این طرح از سوی خیران و موقوفات مربوطه آماده و در بین نیازمندان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند ساله‌های گذشته بحث افطاری ساده در قالب بسته بندی‌های شکیل را در دستور کار خواهیم داشت، ادامه داد: این بسته‌ها با همکاری خیران آماده و در بین عموم مردم خصوصا همسایگان امامزاده‌ها توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در راستای اجرای طرح رزمایش همدلی، هر امامزاده در ماه مبارک رمضان یک قربانی خواهد داشت، افزود: با همکاری افراد خیر گوشت این قربانی‌ها بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جزءخوانی قرآن کریم و دعاخوانی از طریق فضای مجازی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها با محوریت امور قرآنی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام محرابی با تأکید بر اینکه در ماه مبارک امسال توجه ویژه‌ای به بحث تفسیر قرآن کریم خواهیم داشت، افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های دینی و فرهنگی بقاع متبرکه به هیچ عنوان تعطیل نخواهد بود؛ همه برنامه‌ها با محوریت فضای مجازی انجام می‌شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات