۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۴۹۷۴۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نسخه الکترونیکی کتاب «ویژگی های بندگان خدا در قرآن» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «ویژگی های بندگان خدا در قرآن» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «ویژگی های بندگان خدا در قرآن» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ویژگی های بندگان خدا در قرآن» اظهار داشت: این کتاب؛ تفسیر و توضیح دوازده ویژگی بنده صالح خدا است که قبلاً به صورت سخنرانی در رادیو سراسری معارف، سپس به صورت چهارده مقاله در مجله ماهنامه پاسدار اسلام منتشر شده و اینک با تهذیب و تکمیل و تلخیص تحت چهارده عنوان، تقدیم می شود، امید آن که سازنده و ثمربخش باشد.

پهلوانی به معرفی کتاب «ویژگی های بندگان خدا در قرآن» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت محمد محمدی اشتهاردی تألیف شده که در موسسه بوستان کتاب تهیه و منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «ویژگی های بندگان خدا در قرآن» با 152 صفحه در سال 1393 منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات