۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰
کد خبر: ۶۴۹۷۷۷

قدردانی نماینده مجلس از پوشش تحولات جبهه مقاومت در رسانه ملی

قدردانی نماینده مجلس از پوشش تحولات جبهه مقاومت در رسانه ملی
نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان صداوسیما، از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار و تحولات جبهه مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی‌ با ارسال نامه‌ای به علی عسکری، از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار و تحولات جبهه مقاومت، به ویژه در سوریه قدردانی کرد.

حجت الاسلام احمد سالک در نامه خود به رییس رسانه ملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نور امیدی بود که در دنیای تاریک دیکتاتوری مدرن، جان تازه‌ای به مستضعفین عالم بخشید و چشمان دشمنان را خیره کرد، نوشت: انقلاب اسلامی ایران اکنون درخت تنومندی است که ریشه در دل همه عدالت خواهان جهان دارد و روز به روز به رشد خویش ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه «در این میان وظیفه رسانه ملی در بازتاب عملکرد درخشان و اهداف بلند انقلاب اسلامی در راستای افزایش امید و خنثی سازی توطئه دشمنان و منافقان بر کسی پوشیده نیست» تصریح کرد: در ایامی‌ که شجره خبیثه داعش جهان و خاورمیانه را درگیر جنایات و اهداف منفور خود نمود نقش اطلاع رسانی و حوزه رسانه در میادین جنگی بیشتر نمایان شد.

حجت الاسلام سالک در این نامه آورده است: نقش بی‌بدیل رسانه در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به مردم از ویژگی‌های لاینفک و ذاتی رسانه‌ها است. در همین راستا در سال‌های اخیر شاهد تهیه مستندها، خبررسانی و پخش گزارش‌های دقیق و به موقع از جبهه مقاومت، به ویژه سوریه بودیم که بیانگر تعالی کمی و کیفی آن مراکز بوده است.

نایب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: تهیه نماهنگ‌های دینی و انقلابی، پخش مستند‌های هنرمندانه از حرم حضرت زینب (س) و مدافعان حرم و ... از جمله اقدامات قابل تحسین همکاران شما در پوشش رسانه‌ای این کشور‌ها بوده است.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه در راس هیاتی پارلمانی از مجلس شورای اسلامی از سوریه بازدید داشته است، نوشت: در همین راستا مراتب قدردانی و تشکر خود را از جنابعالی در خصوص عملکرد سازمان صدا و سیما در حوزه مقاومت و به ویژه سوریه به عمل می‌آورم./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات