۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۷۹۹
آیت الله حیدری:

قرائت خانگی قرآن در ماه رمضان فراموش نشود

قرائت خانگی قرآن در ماه رمضان فراموش نشود
آیت الله حیدری با اشاره به اینکه در ماه رمضان، انس و الفت در خانواده‌ها بیشتر است، گفت: قرائت خانگی قرآن با حضور اعضای خانواده در روز‌های شیوع کرونا فراموش نشود.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم‌های مرتبط با ماه رمضان؛ صدا و سیما، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بهترین بستر برای روحانیت و حزب اللهی جهت بهره مندی عموم از فیوضات ماه مبارک است.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه از لحظه به لحظه ماه مبارک باید بهره برد، تصریح کرد: قرائت ادعیه و زیارات وارده به ویژه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار بگیرد، ماه رمضان یک فرصت برای کسب معنویات و تقرب به ذات اقدس الهی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، انس و الفت و فعالیت‌های گروهی در خانواده‌ها بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند، تصریح کرد: قرائت خانگی قرآن با حضور اعضای خانواده در روز‌های شیوع کرونا فراموش نشود، اعضای خانواده ضمن رسیدگی به کار‌های روزمره نباید از فعالیت‌های معنوی، فرهنگی و علمی غفلت کنند.

وی در رابطه با روزه داری در زمان شیوع کرونا گفت: کرونا برای آنانی که توانایی روزه گرفتن را دارند، هرگز بهانه و مستمسکی برای روزه نگرفتن نیست، اما آنکس که ترس از مریض شدن یا شدت یافتن بیماری و طولانی بودن روند بهبودی را در صورت روزه گرفتن داشته باشد، معذور است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات