۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۴۹۸۱۸

۱۵ هزار کرمانشاهی از طرح «هر مسجد یک حقوقدان» بهره‌مند شدند

۱۵ هزار کرمانشاهی از طرح «هر مسجد یک حقوقدان» بهره‌مند شدند
مسؤول بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: ۱۵ هزار نفر از مردم استان از آموزش همگانی حقوق در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان در سال گذشته بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، رسول بهرامی‌پور با اشاره به اینکه طرح هر مسجد یک حقوقدان در سال گذشته در 67 مسجد اجرا شد اظهار داشت: 416 جلسه کارگاه آموزشی حقوقی در قالب این طرح در 137 ساعت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 9135 نفر در طرح هر مسجد یک حقوقدان شرکت کردند عنوان کرد: 428جلسه مشاوره حقوقی به مدت 394 ساعت برگزار شد که 5742 نفر مشاوره دریافت کردند.

مسؤول بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: در مجموع در سال 98 حدود 15 هزار نفر از مردم استان از خدمات طرح آموزش همگانی حقوق بهره‌مند شدند.

بهرامی‌پور عنوان کرد: در این طرح به‌دنبال این هستیم که به اختلافات حقوقی در خارج از محکمه قضایی رسیدگی شود و فرهنگ قانون‌مداری، صلح، سازش و بصیرت‌افزایی گسترش یابد.

مسؤول بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح نویدبخش حرکت به سمت فراهم کردن بسترهای تمدن نوین اسلامی است افزود: این طرح در استان کرمانشاه مورد استقبال رئیس دادگستری استان و حقوقدانان قرار گرفته است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات