۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۴۹۸۷۳

انتصابات جدید در حوزه علمیه مازندران

انتصابات جدید در حوزه علمیه مازندران
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، در احکام جداگانه ای مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان، موقوفات وامور خیریه، برنامه ریزی و نظارت و امور صیانتی حوزه علمیه استان را منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در احکام جداگانه ای حجت الاسلام جواد قنبری قلعه سری را به سمت مسؤول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان منصوب کرد.
 
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام قنبری، پیش از این مسؤول دفتر مدیریت حوزه علمیه مازندران را عهده دار بود.
 
این گزارش می افزاید؛ مسؤولیت برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان، معاونت اداری مالی و همچنین مسؤولیت روابط عمومی حوزه علمیه استان از جمله سمت های قبلی حجت الاسلام قنبری بود.
 
بر اساس این گزارش، همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در حکم دیگری حجت الاسلام جواد تقی زاده گنجی را نیز به عنوان مسؤول امور موقوفات وامور خیریه حوزه علمیه استان منصوب کرد.
 
این گزارش می افزاید؛ حجت الاسلام تقی زاده پیش از این مسؤولیت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان را عهده دار بود.
 
بر اساس این گزارش، مدیر حوزه علمیه مازندران همچنین در احکام دیگری حجت الاسلام رمضان روشنی را به عنوان مسؤول امور صیانتی حوزه علمیه استان منصوب کرد.
 
این گزارش می افزاید؛ حجت الاسلام اکبری از ابتدای آغاز به کار مدیریت حوزه علمیه مازندران این سمت را عهده دار بود.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در احکام دیگری محمد تقی میری و محمد هاشمی را به ترتیت به عنوان مسؤول برنامه ریزی و نظارت و مسؤول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان منصوب کرد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات