۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۱۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آیت الله امینی مجاهدی اسوه و عالمی با تقوا بود

آیت الله امینی مجاهدی اسوه و عالمی با تقوا بود
آیت الله نمازی در پیامی ارتحال آیت‌الله ابراهیم امینی را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت.
آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله امینی که نسخه ای از آن برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد، گفت: آن عالم عامل مجاهد که عمر با برکت خود را در کسب علم، تقوا و معرفت سپری نموده و در این وادی اسوه و الگوی دیگران بود.

متن کامل پیام آیت الله نمازی به شرح بدین شرح است:

بسمه تعالی
قال الصادق علیه السلام: إذا ماتَ المُؤمِنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فِی الإِسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شَیءٌ
ارتحال حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی موجب بسی تأسف گردید.

آن عالم عامل مجاهد که عمر با برکت خود را در کسب علم تقوا و معرفت سپری نموده و در این وادی اسوه و الگوی دیگران بود و با قلم پرتوان خود در راه انتقال آن به دیگران کوشا بود و در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی مانند مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سنگر امامت جمعه نقش ایفا نموده بود به لقاء حق شتافت. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

این مصیبت را محضر حضرت، ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت شریف ایشان تسلیت می‌گویم؛ برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم علو درجات را خواستارم. /۱۳۰۷/د102/ب1

عبدالنبی نمازی
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات