۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۵۰۴۵۰

ماه رمضان نیز بن سلمان را آدم نکرد

ماه رمضان نیز بن سلمان را آدم نکرد
بن سلمان چند روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، عبدالرحیم الحویطی شهروند سعودی را به خاطر اینکه خانه اش را خالی نکرد تا ولیعهد بتواند در نیوم، عشرتکده و رقاصخانه دایر کند با بی رحمی تمام به قتل رساند

به گزارش خبرگزاري رسا، معروف است که در ماه مبارک رمضان درب‌های بهشت به روی بندگان خدا باز شده و درب‌های جهنم بسته می‌شود و مومنان در عبادت، کار‌های خیر، صله رحم و انفاق از یکدیگر پیشی می‌گیرند.

اما در این کره خاکی شخصی هست که حتی در این ماه نیز آدم نمی‌شود چرا که به جای عفو کردن مردم، آنان را به قتل می‌رساند، به جای آنکه انفاق کند، دزدی می‌کند، به جای آنکه به خانه خدا برود به واشنگتن و تل آویو می‌رود و به جای آنکه از درگاه الهی استعانت جوید از ترامپ و نتانیاهو کمک می‌خواهد، این شخص که به راستی مصداق خسر الدنیا و الآخره است، کسی نیست جز محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی.

بن سلمان چند روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، عبدالرحیم الحویطی شهروند سعودی را به خاطر اینکه خانه اش را خالی نکرد تا ولیعهد بتواند در نیوم، عشرتکده و رقاصخانه دایر کند با بی رحمی تمام به قتل رساند و کودکانش را یتیم و همسرش را بیوه کرد.

اما به این نیز بسنده نکرد و بی توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و درخواست‌های مختلف، حاضر به آزادی دخترعموی ۵۶ ساله اش به نام بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز نشد که به رغم بیماری، زندانی است.

بسمه در مارس ۲۰۱۹ به خاطر انتقاد از جنگ بن سلمان علیه مردم یمن و رفتار‌های دیکتاتورمآبانه ولیعهد در اداره کشور، در زندان الحایر در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی زندانی شد.

از سوی دیگر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، عبدالله الحامد حقوقدان ۶۹ ساله سعودی که از سال ۲۰۱۳ به اتهام انتقاد از رژیم آل سعود زندانی است، به دلیل بی توجهی پزشکی در زندان درگذشت که معارضین سعودی این مرگ را نوعی ترور توصیف کردند.

بن سلمان حتی با آغاز ماه مبارک رمضان حاضر به اجابت درخواست عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله برای آزادی ۶۸ زندانی جنبش حماس فلسطین در زندان‌های سعودی در ازای آزادی نظامیان اسیر سعودی در یمن نشد آنهم با این ادعای واهی که به خاطر به اصطلاح حفظ امنیت ملی عربستان سعودی قادر به انجام چنین کاری نیست.

از سوی دیگر، همزمان با شیوع ویروس کرونا، تمام کشور‌های دنیا به طور موقت زندانیان را آزاد کردند، اما بن سلمان قسی القلب حاضر نشد حتی یکی از زندانیان بی گناه را به طور موقت آزاد کند، تمام این‌ها نشان می‌دهد که بن سلمان حتی در ماه مبارک رمضان نیز آدم نمی‌شود./1360/

منبع: العالم

ارسال نظرات