۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۵۰۴۹۷
امام جمعه اهواز:

بستر برای رفاه و آسایش کارگران فراهم شود

بستر برای رفاه و آسایش کارگران فراهم شود
امام جمعه اهواز به تلاش جامعه کارگری در نجات کشور از وابستگی به خارج اشاره کرد و گفت: در حد توان تلاش شود تا بستر برای رفاه و آسایش کارگران فراهم شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار «اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر» با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌های ماه مبارک رمضان باید استفاده کرد؛ چراکه مطابق خطبه پیامبراکرم (ص)، در این ماه سفره‌ای به گستردگی عالم پهن شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه متاسفانه گروهی از افراد شاغل به ویژه مشاغل سخت، سر و کاری با روزه ندارند، ادامه داد: این گروه تصور می‌کنند روزه تنها برای کسانی است که زیر کولر یا در جای خنک هستند، تعریف شده است.

امام جمعه اهواز گفت: باید چاره‌ای اندیشیده شود تا در برخی از مشاغل سخت، شرایطی تعریف شود که بتوانند از روزه و ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببرند و در این راستا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زمینه‌سازی لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه کارگران مطابق با روایات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، گفت: وقتی وجود مقدس پیامبراکرم (ص) دست پینه‌زده کارگر را می‌بوسد، یعنی اگر کسی کار و تلاش می‌کند تا لقمه حلال برای خانواده تهیه کند در پیشگاه خداوند متعال آبرودار و برخوردار از جایگاه است.

وی به تلاش جامعه کارگری در نجات کشور از وابستگی به خارج اشاره و خاطرنشان کرد: در حد توان تلاش شود تا بستر برای رفاه و آسایش کارگران فراهم شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات