۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۵۰۵۸۲
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

مسابقات فرهنگي، قرآني و تربيتي حوزه علمیه مجازی برگزار می شود

مسابقات فرهنگي، قرآني و تربيتي حوزه علمیه مجازی برگزار می شود
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقات حوزه در فضای مجازی خبر داد و گفت: طلاب استان با بهره مندی از فضای مجازی در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به علت تعطیل بودن مدارس علمیه و تجمعات برنامه های حوزه علمیه به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ در ماه مبارک رمضان افزود: طلاب با راه اندازی گروه ها و کانال ها در فضای مجازی و در زمینه بهره مندی بیشتر خانواده ها از ماه مبارک رمضان تبلیغ مجازی انجام می دهند.

عزیزی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی فرصتی برای تقویت معنویت بین خانواده ها به ویژه نسل جوان است.

وی ادامه داد: افزون بر كمك رساني و حضور فعال خواهران طلبه در رزمايش مؤمنانه، به منظور بهره مندی طلاب و حوزویان از فیوضات معنوی این ماه و به فراخور موقعيت زماني در حال اجرا است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقات فرهنگي، قرآني و تربيتي به صورت مجازي خبر داد و گفت: خواهران طلبه استان در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

وی یادآور شد: مسابقه کتابخواني نماز در كلام مقام معظم رهبري از جمله این مسابقات مجازی است كه توسط ستاد اقامه نماز در سايت www.namaz.ir بارگذاری شده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات