۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۰۸۳۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

ویروس کرونا، آزمون بزرگی برای مدعیان دفاع از حقوق بشر بود

ویروس کرونا، آزمون بزرگی برای مدعیان دفاع از حقوق بشر بود
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که خوی درنده‌ آمریکایی‌ها در این روز‌های سخت بیشتر نمایان شد، گفت: ویروس کرونا آزمون بزرگی برای مدعیان دفاع از حقوق بشر بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره موفقیت‌های به دست آمده جهت مدیریت و کاهش روند ابتلا به ویروس کرونا در کشورمان، این موفقیت بزرگ را نتیجه وحدت و همبستگی ملت ایران دانست.
 
وی با بیان این که مردم مقاوم کشورمان در طول بیش از دو ماه اخیر همزمان با دو ویروس کرونا و تحریم‌های اقتصادی دشمن در حال مبارزه هستند، افزود: کسانی که در سخنرانی‌های عمومی، خود را دوست ملت ایران معرفی می‌کنند در جریان شیوع ویروس کرونا بار دیگر چهره شیطانی خود را به دنیا نشان دادند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و این خوی شیطانی در این روز‌های سخت به وضوح مشخص شد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که ملت‌ها در چنین شرایط سختی نیاز به کمک و همراهی یکدیگر دارند، اما آمریکای جنایت کار همچنان بر فشار اقتصادی علیه ملت بزرگ ایران ادامه می‌دهد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت مقاوم ایران اسلامی با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی توانستند بسیاری از نیاز‌های مهم کشور را در این روز‌های سخت تأمین کنند، گفت: کرونا فرصت مغتنمی شد تا مسؤولان کشورمان بیش از پیش به توانمندی و ظرفیت داخلی ایمان بیاورند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که خوی درنده‌ آمریکایی‌ها در این روز‌های سخت بیشتر نمایان شد، تصریح کرد: ویروس کرونا آزمون بزرگی برای برخی مدعیان دفاع از حقوق بشر بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که صحنه‌های دردناکی که در این روز‌ها در آمریکا و اروپا دیده می‌شود نتیجه و محصول سیاست‌های غلط آن‌ها در برابر سایر ملت‌های مظلوم است، بیان داشت: ناکارآمدی غرب در مهار ویروس کرونا و همچنین تأمین نیاز‌های اولیه مردم این کشور‌ها بیشتر نمایان شد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه با مدیریت کلان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات در کشورمان به حداقل ممکن رسید، خاطرنشان کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه غرب علیه کشورمان، اما با وحدت و همبستگی ملی توانستیم از شرایط سخت عبور کنیم و در حال رسیدن به یک وضعیت مناسب در مقابله با ویروس کرونا هستیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی همچنین به تبلیغات دروغین رسانه‌های وابسته در جریان مبارزه کشورمان با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این رسانه‌ها با دروغ پراکنی و ایجاد فضای رعب و ترس به دنبال ناکارآمد جلوه دادن کشورمان در مقابله با ویروس کرونا هستند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا شاهد شکل گیری یک عزم ملی برای مقابله با این ویروس منحوس در کشور بودیم، ادامه داد: رهنمود‌ها و سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در تشکیل بسیج ملی برای مقابله با این بیماری بسیار اثرگذار و تعیین کننده بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
طبق نقل تحف العقول حضرت امام علی علیه السلام به یکی از برترین اصحابشان چنین فرموده‌اند: «به شیعیان ما این مطلب را برسان و به آنها بگو: روش‌ها و حرف‌وحدیث دیگران، شما را دچار خطا نکند؛ بدانید که ولایت ما فقط از این راه به دست می‌آید: ورع، اجتهاد در دنیا، مواسات»
0
0