۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۶۵۰۸۴۴
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از اقشار کم در آمد جامعه

ضرورت حمایت از اقشار کم در آمد جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حمایت ویژه از اقشار کم در آمد جامعه در شرایط امروز کشور تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با اعضای اتحادیه خبازان استان بر توجه بیشتر به قشر کم درآمد جامعه از جمله نانوایان تاکید کرد.
 
امام جمعه ساری ادامه داد: همان طور که باید به کارگران، کشاورزان و اقشار کم درآمد جامعه توجه کرد و در هر تصمیمی، وضعیت آنان را در نظر داشت، حقوق صنف نانوایان هم که از اقشار زحمت کش جامعه هستند نباید نادیده گرفته شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صدور مجوز راه اندازی نانوایی در شهر‌ها و روستا‌های استان باید بر اساس میزان پوشش جمعیتی باشد، نظارت بیشتر دستگا‌ه های متولی در این امر را خواستار شد تا برخی از خبازان متضرر نشوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، ایجاد توازن در نرخ گذاری نان در سال ۹۹ در سطح استان را یکی از اولویت‌های کاری مدیران استان و دستگاه‌های مربوطه یاد کرد و اذعان داشت: نرخ گذاری قیمت نان در مازندران در سال جدید باید به نحوی صورت پذیرد که نه خبازان زحمتکش و فعال در این بخش و نه مردم و سایر اقشار متضرر شوند که تحقق این امر به تدبیر و مدیریت مدیران ارشد استان را می‌طلبد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه شیوع ویروس کرونا در سطح کشور موجب بروز مشکلات اقتصادی برای برخی مشاغل شده است، افزود: باید از با برنامه ریزی مناسب از مشکلات صنوف مختلف کاسته شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در شرایط امروز جامعه، اقشار ضعیف و کم درآمد نیازمند حمایت بیشتری هستند، خاطرنشان کرد: باید سطح حمایت از اقشاری که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از دیگران دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده اند بیشتر شود.
 
گفتنی است در این نشست اعضای اتحادیه خبازان استان ضمن انتقاد از شیوه اعلام و افزایش قیمت نان در استان نسبت به هم افزایی هر چه بیشتر مسؤولان استان در روند افزایش قیمت نان تاکید کردند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات