۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۵۰۸۹۸
در رزمایش مواسات و کمک مومنانه صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی از سوی مدرسه علمیه زهرای اطهر

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی از سوی مدرسه علمیه زهرای اطهر
مدرسه علمیه زهرای اطهر (س) در رزمایش مواسات و کمک مومنانه با کمک خیرین ۱۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

سرکار خانم فاضله، فاطمه ریحانی مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از رزمایش مواسات و کمک مومنانه این مدرسه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) به منظور لبیک به ندای رهبر انقلاب که در نیمه شعبان توصیه به رزمایش مواسات و کمک مومنانه داشتند با کمک خیرین بیش از 100 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

وی به دیگر اقدامات جهادی این مدرسه علمیه در مبارزه با کووید 19 اشاره کرد و ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا گروه جهادی طهورا وابسته به  واحد مبلغین مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) به منظور مقابله با کرونا شکل گرفت.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) در ادامه اظهار داشت: بانوان طلبه مدرسه علمیه زهرای اطهر(ع) با همکاری دیگر قرارگاه های جهادی تا کنون بیش از 20 هزار ماسک تولید و در بیمارستان ها و مناطق محروم توزیع کردند.

ریحانی به اجرای طرح غربالگری تلفنی با مشارکت طلاب مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) اشاره کرد و گفت: اعزام نیرو جهت تماس از راه دور با بیماران کرونایی یکی دیگر از اقدامات جهادی طلاب برای همکاری با وزارت بهداشت در طرح غربالگری به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) حفظ و مراقبت از سلامت روان را در دوران همه گیری بیماری کرونا را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: گروه جهادی طهورا در راستای حفظ سلامت روحی و روانی جامعه اقدام به تولید محتوا جهت تهیه پوستر با محوریت صبر، آرامش و توکل با استخراج از آیات کلام الله مجید و روایات ائمه اطهار(ع) کرد.

وی با بیان اینکه غسل و تجهیز مسلمان فوت شده واجب است، ابراز کرد: ثبت نام از نیروهای جهادی استاد و دانش آموخته جهت اعزام به نقاهتگاه ها و شستشوی تطهیر اموات در غسالخانه بیمارستانها از دیگر اقداماتی بود که توسط گروه جهادی طهورا انجام شد.

ریحانی ادامه داد: جذب نیروهای جهادی مردمی جهت دوخت ماسک، تعامل با بسیج ناحیه امام خمینی(ره) منطقه هرندی و بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول الله توسط واحد مبلغین، بسته بندی و ارسال ۱۰۰۰ پک اهدایی در نیمه شعبان به کادر درمانی بیمارستان ها، فعالیت های متنوع آموزش های بهداشتی و اجرای مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی، ایجاد واحد خیرین جهت تامین مالی برای سبد کالای ماه مبارک رمضان و قربانی، جذب نیروهای جهادی از عموم مردم جهت دوخت ماسک، گان و شیلد از جمله اقدامات جهادی بود که در مقابله با کرونا ویروس توسط طلاب جهادی این مدرسه انجام شد./813/ت302/ب1

توزیع بیش از 100 بسته معیشتی از سوی مدرسه علمیه زهرای اطهر

توزیع بیش از 100 بسته معیشتی از سوی مدرسه علمیه زهرای اطهر

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات