۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۵۰۹۱۸
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان خبر داد؛

ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد

ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز شد
محمودزاده از آغاز ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه سنین بالای ۱۸سال به صورت منطقه‌ای خبر داد.
مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی، همسرایی و تفسیر قرآن کریم ویژه سنین بالای ۱۸سال در سال جاری با تغییراتی به صورت منطقه‌ای آغاز شد و تا ۱۶خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برگزیدگان در رشته‌های حفظ  ۵ و ۱۰ جزء تا مرحله استانی و رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و اذان و ترتیل و همسرایی و تفسیر تا مرحله ملی و کشوری و مسابقات حفظ کل و قرائت تحقیق تا مرحله بین المللی راه خواهند یافت.

به گفته وی متقاضیان تنها می‌توانند در یکی از رشته‌های شفاهی و به طور استثناء حفظ کل و قرائت تحقیق به طور همزمان شرکت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: منابع رشته‌های دعا خوانی دعای کمیل، ندبه و ادعیه ایام هفته و رشته تفسیر از تفسیر سوره مریم از تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر خواهد بود.

محمودزاده ادامه داد: متقاضیان می توانند از طریق سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.my.oghaf.ir و یا با شماره تلفن ۵۵۳۳۹۹۱۲ واحد فرهنگی قرآنی اداره اوقاف کاشان تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه قرار است امسال مسابقات شهر‌های شمال استان اصفهان، شامل کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود به صورت منطقه‌ای برگزار شود، اظهار داشت: شهرستان کاشان در تیرماه میزبان مسابقات خواهران و آران و بیدگل میزبان مسابقات برادران خواهد بود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان تصریح کرد: به همین دلیل نفرات برتر از بین چهار شهرستان ذکر شده به مراحل استانی و بالاتر راه خواهند یافت./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات