۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۱۳۴۲

مسابقه کتابخوانی به سوی نور برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی به سوی نور برگزار می‌شود
بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری مسابقه کتابخوانی «به سوی نور» را در ایام ماه مبارک رمضان برای آشنایی اقشار جامعه با مفاهیم قرآن برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری، مسابقه کتابخوانی به سوی نور در راستای ترویج آثار شهید مطهری و تقارن ماه مبارک رمضان با ایام شهادت آن استاد از امروز (دوشنبه) با حمایت معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل هفت مسابقه کوتاه کتابخوانی با محوریت کتاب های آشنایی با قران استاد  شهید مطهری آغاز می شود.

این مسابقات که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، هر سه روز یکبار برگزار می شود و قرعه کشی آن نیز به صورت جداگانه پس از پایان هر مسابقه انجام صورت می گیرد. یک قرعه کشی ویژه نیز در پایان مسابقات برای کسانی انجام می شود که حداقل در چهار مسابقه شرکت کرده‌ باشند.

این مسابقه در اپلیکیشن استاد مطهری برگزار می گردد که شامل تمامی آثار این استاد شهید  همچون کتاب های صوتی  و سخنرانی‌های استاد است. علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند اپلیکیشن استاد مطهری را از سایت این بنیاد به نشانیmotahari.ir یا ارسال عدد ۱ به ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ نصب کنند و با مراجعه به قسمت مسابقات کتابخوانی به مطالعه متن مربوطه بپردازند و سپس با پاسخگویی به سه سوال از چهار سوال مطرح شده در فهرست قرعه کشی قراربگیرند.

برای این مسابقه بیش از ۲۰۰ جایزه نقدی ارزنده برای شرکت کنندگان در دو بخش مسابقه کتابخوانی و معرفی اپلیکیشن در نظر گرفته شده است.

بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری با شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرونا فرصتی برای مطالعه با محوریت آثار استاد شهید مطهری کرد تا علاقه مندان به آثار شهید مطهری بتوانند در ایام قرنطینه خانگی به مطالعه موضوع هایی همچون مبعث پیامبر اکرم (ص)، دعا و مناجات، امر به معروف و نهی از منکر،  تقوا و  عفت و حیا بپردازند که بیش  از ۱۷۹ هزار نفر در این پویش کتابخوانی شرکت کردند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات