۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۵۱۴۱۹
حجت‌الاسلام جعفرنژاد:

برنامه‌های سپاه کردستان برای تحقق «جهش تولید» است

برنامه‌های سپاه کردستان برای تحقق «جهش تولید» است
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان گفت: برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد در دیدار مسؤولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌ بیت‌المقدس با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ششم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه که مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است به‌عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام‌گذاری شده است.

وی گفت: این هفته بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی بوده و در واقع فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید استاد مرتضی مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به کیفیت برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 90 درصد برنامه‌های عقیدتی-سیاسی سپاه در کردستان عملیاتی و اجرایی شد.

وی از برگزاری 560 برنامه آموزشی برای نیروهای رسمی سپاه بیت‌المقدس در استان خبر داد و افزود: سال گذشته در راستای تحقق برنامه‌های اعزامی، 300 نفر به قم و 78 نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام  جعفرنژاد با بیان اینکه تاکنون 360 خانواده و 30 رده برای شرکت در برنامه‌های زیارتی و سیاحتی اعزام شده‌اند، گفت: در راستای اجرای طرح امنیت یکهزار و 315 نفر به مدت سه روز در استان و یک هزار و 644 سرباز نیز در مراکز تخصصی آموزش دیده‌اند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه بیت‌المقدس در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، شعار سال و انجام مأموریت‌های سازمانی بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات