۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۵۱۴۹۰
مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر خبر داد؛

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از سوی طلاب جهادی

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از سوی طلاب جهادی
گلچینی از رزمایش مؤمنانه در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طلاب جهادی این مدرسه ده‌ها بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

سرکار خانم فاضله، گلچینی مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از فعالیت‌های جهادی این مدرسه علمیه در مبارزه به کرونا خبر داد و گفت: با شروع شیوع ویروس کرونا اساتید و طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) دو گروه جهادی شهید محمد اسماعیل و  شهید ابوالفضل نوروزی را در مقابله با کووید19 تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه بانوان طلبه مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) در دوخت ماسک به‌صورت خودجوش فعالیت داشتند، عنوان کرد: بر اساس آمار قریب به ۵ هزار ماسک توسط طلاب مدرسه دوخته و بین نیازمندان توزیع شد.

گلچینی به حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمانی اشاره‌کرد و ادامه داد: طلاب جهادی مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) باهدف حفظ روحیه بیماران کرونایی و خدمت‌رسانی به جهادگران سلامت در بیمارستان حضور یافتند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) با اشاره به اینکه طلاب جهادی این مدرسه با ایثار و گذشت به امر تغسیل و تجهیز اموات کرونایی پرداختند، عنوان کرد: طلاب برای تجهیز اموات کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) و بقیة‌الله(عج) فعالیت داشتند.

وی به فعالیت بانوان جهادی این مدرسه در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: طلاب و اساتید جهادگر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) با تولید محتوا بسیاری از شبهات را در فضای مجازی پاسخ دادند. همچنین مشاوران در راستای تقویت سلامت روان جامعه و روحیه دهی به بیماران کرونایی و خانواده‌های داغ‌دیده به‌صورت اینترنتی و تلفنی خدمات‌رسانی داشتند.

گلچینی از انفاق، مواسات و رزمایش مؤمنانه مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) با کمک خیرین، اساتید و طلاب یک رأس گوسفند به نیت سلامتی امام زمان(عج) قربانی کردند و گوشت آن را همراه با تهیه سبد کالا به نیازمندان و آسیب دیدگان اهدا کردند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تهیه جهیزیه و سیسمونی و جمع‌آوری وسایل زندگی برای نیازمندان و البسه و توزیع آن در ایام بیماری و رسیدگی به خانواده‌های نیازمندان از دیگر فعالیت‌های جهادی این مدرسه به شمار می‌رود که انجام شد./813/ت302/ب1

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط طلاب جهادی

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات