۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۵۱۶۴۲
با رعایت پروتکل‌های ابلاغی؛

نماز جمعه در ۱۱ شهرستان استان خوزستان اقامه می‌شود

نماز جمعه در ۱۱ شهرستان استان خوزستان اقامه می‌شود
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به مناطق سفید اعلام شده در خوزستان، گفت: در یازده شهرستان نماز جمعه هفته جاری با رعایت پروتکل‌های ابلاغی اقامه می‌شود.
حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با اقامه نماز جمعه در استان خوزستان اظهار داشت: برابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا، مناطق سفیدی که در سطح کشور اعلام شدند، امکان اقامه نماز جمعه وجود دارد.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان بیان داشت: برابر آخرین جلسه با نماینده محترم ولی فقیه در استان مقرر شد در مناطق سفید اعلام شده حتما نماز جمعه برابر پروتکل اعلامی اقامه شود.

وی ادامه داد: در خوزستان، شهرستان‌های آغاجاری، امیدیه، جایزان، اندیکا، ایذه، هفتگل، رامهرمز، گتوند، مسجدسلیمان، هندیجان و هویزه مناطق سفید اعلام شدند که ان شاءالله در هفته جاری نمازجمعه از سوی امامان جمعه شهرستان‌ها و براساس پروتکل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا به ائمه جمعه اقامه می‌شود.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه در مرکز استان کماکان اقامه نماز صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: براساس پروتکل ابلاغی، مکان اقامه نماز باید ضدعفونی شود و جانمایی‌هایی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه نمازگزاران برای حضور در نماز جمعه حتما مُهر شخصی و ماسک و دستکش به همراه داشته باشند، عنوان داشت: ممکن است از مناطق سفید اعلام شده کاسته شود، اما اینکه منطقه سفیدی تا آخر هفته اضافه شود، وجود ندارد.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان در رابطه با افزایش و کاهش مناطق سفید استانی تصریح کرد: در این باره ستاد مبارزه با کرونا به صورت متمرکز و نه استانی اعلام نظر می‌کند، اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا به تهران ابلاغ می‌شود و از آنجا برای شورای سیاستگذاری، افزایش و کاهش مناطق سفید جهت اقامه نماز جمعه اعلام می‌شود.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه اقامه نماز جمعه در مناطق سفید به صورت هفتگی اعلام می‌شود، گفت: ممکن است در هفته پیش رو مناطق سفید کمتر یا بیشتر شوند، اما نماز جمعه برابر پروتکل اعلامی هرچند با نفرات محدود و کنترل شده و در حداقل زمان ممکن اقامه گردد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات