۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۵۱۶۴۶
حجت الاسلام عباس زاده:

راه اندازی کانال های فضای مجازی امامزادگان لرستان در ماه مبارک رمضان

راه اندازی کانال های فضای مجازی امامزادگان لرستان در ماه مبارک رمضان
معاون فرهنگی لرستان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ۱۲ مبلغ بومی در کانال‌های امامزادگان استان در فضای مجازی اقدامات تبلیغی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد عباس زاده، معاون فرهنگی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: جهان امروز با توجه به شیوع کرونا ویروس و انتشار فوق‌العاده سریع آن در سطح دنیا، با یک آزمونی مواجه است که در طول تاریخ مشابه ندارد.

وی افزود: مردم مؤمن و همسو و همدل کشور ما که در طول تاریخ به این اوصاف شناسنامه و سبقه دارد و برنامه جهادی آن شهره خاص و عام است، همچون دیگر زمان ها سربلند از این آزمون بیرون آمدند و همراه و همگام با مسؤولان، تمامی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به گوش جان خریده و به آن جامه عمل پوشاندند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان تصریح کرد: مبلغان بومی و روحانیون مستقر در بقاع استان پس از شیوع ویروس کرونا فعالیتی گسترده داشته و این فعالیت های تبلیغی را در راستای نهادینه سازی ازش ها و تقویت معنویت در جامعه نه به صورت حضوری بلکه به صورت مجازی ادامه داده و تلاش می کنند تا عرصه جهاد فرهنگی تبلیغی خالی نماند.

وی خاطرنشان کرد: کانال های مجازی ویژه حرم مطهر امامزاده محمد(ع) و ابوالوفا(ع) کوهدشت، امامزاده زید بن علی (ع) و عبدالله (ع) خرم آباد، امامزاده سید شمس الدین (ع) دوره چگنی، امامزاده ابوالحسن(ع) و جعفر (ع) بروجرد، امامزاده زید بن علی(ع) دورود، امامزاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز، امامزاده ابراهیم(ع) و احمد و محمود (ع)دلفان و چندین بقعه شاخص دیگر راه اندازی شده است.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: مبلغان از ظرفیت فضای مجازی در راستای تولید و انتشار محتواهای نو و کاربردی بهره مند می شوند و تلاش خود را در زمینه تقویت معنویت و تبیین ارزش های دینی به کار می برند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات