۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۵۱۷۵۳
با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها»؛

مشارکت بیش از ۷۰۰کتابفروشی در طرح «بهارانه کتاب۹۹»

مشارکت بیش از ۷۰۰کتابفروشی در طرح «بهارانه کتاب۹۹»
سیزدهمین دوره طرح‌های حمایتی با عنوان «هارانه کتاب ۹۹با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی همزمان با ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، سیزدهمین دوره طرح‌های حمایتی با عنوان «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور همزمان با ولادت امام حسن‌مجتبی(ع) در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
با پایان مهلث ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح «بهارانه کتاب۹۹» ۷۱۵ کتابفروشی برای مشارکت در این طرح  اعلام آمادگی کرده‌اند که تاکنون عضویت ۶۶۲ کتابفروشی تایید شده‌است.

از مجموع ۶۶۲کتابفروشی تائیده‌شده برای فروش کتاب با یارانه ۲۰درصدی، ۵۱۵ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۴۷ کتابفروشی از شهرستان‌ها هستند؛ همچنین۴۳ کتابفروشی به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند؛ همچنین، سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰۰۰۰۰ ریال است. اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب۹۹» به تفکیک هر استان  بر روی سایت  tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

در «بهارانه کتاب۹۹»  به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا  و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود./998/
میثم صدیقیان
ارسال نظرات