۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۱۸۲۷

نخستین گردهمایی معاونین پژوهشی المصطفی در سال ۹۹ برگزار شد

نخستین گردهمایی معاونین پژوهشی المصطفی در سال ۹۹ برگزار شد
نخستین گردهمایی و هم اندیشی معاونان پژوهش جامعةالمصطفی، با حضور مدیران و معاونان پژوهش مراکز و موسسات جامعةالمصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین گردهمایی و هم اندیشی معاونان پژوهش جامعةالمصطفی، با حضور مدیران و معاونان پژوهش مراکز و موسسات جامعةالمصطفی برگزار شد.

حجت الاسلام کائیدیان در جلسه گردهمایی معاونین پژوهشی المصطفی، که به صورت وبینار نیز با حضور معاونان پژوهش نمایندگی های المصطفی در مشهد، اصفهان، تبریز، تهران و گرگان برگزار می شد، ضمن تأکید بر استفاده بهینه از فضاهای موجود و تبدیل تهدیدها به فرصت، خاطرنشان کرد: الحمدالله در این برهه خاص، رویکردها تغییر یافته است و به سمت استفاده حداکثری از فضای مجازی و بسترها و زمینه ها و ظرفیت های آن حرکت نموده ایم.

مدیرکل نظارت و ارزیابی پژوهشی المصطفی با بیان این که این فضا می تواند افق های جدیدی پیش روی فعالیت های پژوهشی باز نماید، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده باید رویکردها را به سمت رهایی از اتکا به بودجه سوق داد.

وی در یخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل نظارت و ارزیابی پزوهشی المصطفی، اظهار داشت: در عرصه ارزیابی و رتبه بندی واحد های پژوهشی المصطفی و جمع آوری و مستندسازی اطلاعات پژوهشی فعالیت های خوبی رقم خورده است که پس از تصویب در شورای پژوهش المصطفی ابلاغ خواهد شد.

حجت الاسلام کائیدیان در بخش پایانی سخنان خود گزارشی از طرح ها و بخش نامه های جدید ارزیابی پژوهشی ارائه و بر اهمیت رتبه بندی و ارزیابی گروه‌های علمی در المصطفی تأکید نمود.

گفتنی است آقای الله اکبری، معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی تاریخ و سیره اهل بیت(علیهم‌السلام) در ابتدای این گردهمایی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی مجتمع آموزش عالی تاریخ و سیره اهل بیت(علیهم السلام) بر ارتباط حداکثری مدیران و معاونان پژوهش با یکدیگر تأکید نمود و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت عظیم بیانیه گام دوم انقلاب نیاز است معاونت پژوهش المصطفی ورود جدی داشته باشد و دبیرخانه ای بدین منظور تشکیل شود تا در عرصه های تخصصی برنامه های هدفمندی ترسیم نماید و المصطفی به نوبه خود بتواند گامی بزرگ و مؤثر بردارد./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات