۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۵۱۸۳۷
امام جمعه بروجرد:

مدیریت جهادی راهکار حل مشکلات کشور است

مدیریت جهادی راهکار حل مشکلات کشور است
امام جمعه بروجرد خدمت به مردم را رسالت و وظیفه سنگین مسؤولان خواند و گفت: با مدیریت جهادی باید به فکر رفع مشکلات مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی خواند و گفت: روزه سپری در برابر آتش جهنم بوده و روزه داری سبب پرورش روح و جسم انسان می شود.

وی در ادامه به وجود مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: مدیریت جهادی کلید رفع مشکلات است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ضرورت تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان اظهار داشت: مسؤولیت پذیری ها و فرصت هایی که در میز خدمت در اختیار داریم باید در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم مورد بهره برداری قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: وجود بلایای طبیعی همگی نشان از فراگیر شدن گناهان بوده و باید با برنامه ریزی، تدبیر و مدیریت جلوی رواج گناهان گرفته شود.

وی به روزه خواری، بی حجابی و بدحجابی، ربا، فساد اقتصادی و دیگر مشکلات اشاره کرد و اظهار داشت: با مدیریت جهادی و تدبیر باید جلوی این آسیب ها گرفته و سبک زندگی اسلامی ایرانی نهادینه شود.

حجت الاسلام حسینی اذعان داشت: باید به فکر تربیت نسلی انقلابی باشیم و دراین زمینه در کنار اجرای برنامه های دینی و فرهنگی خانواده ها باید همکاری لازم داشته باشند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات