۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۵۱۸۹۰
حجت الاسلام جباری:

تبعیت از ولایت و رهبری، کلید حل مشکلات کشور است

تبعیت از ولایت و رهبری، کلید حل مشکلات کشور است
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت و امامت است، گفت: تبعیت از ولایت و رهبری، کلید حل همه مشکلات کشور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در نشست رؤسای ستاد برگزاری نماز جمعه شرق استان، نماز جمعه را یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که ائمه جمعه نمایندگان ولایت هستند، گفت: روح و قلب اسلام به امامت برمی گردد.
 
وی با اشاره به این که ولایت و امامت از یک جایگاه مهمی در اسلام برخوردار است، افزود: این اهمیت تا جایی است که خداوند متعال تکمیل رسالت پیامبر گرامی اسلام را به تعیین جانشین برای خود در روز غدیر منوط می‌کند.
 
حجت الاسلام جباری، یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه اسلامی در طول تاریخ را بی توجهی به جایگاه ولایت و امامت دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام مردم به عهد خود نسبت به پیامبر در تبعیت از امام علی (ع) وفا نکردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تبعیت از ولایت عامل رشد و شکوفایی جامعه اسلامی است، تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی این گونه در جهان عزت و اقتدار دارد به برکت جایگاه ولایت و امامت است.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت و امامت است، خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت و رهبری، کلید حل همه مشکلات کشور است.
 
حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه مساجد در رشد دینی و معنوی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم مؤمن کشورمان از معنویت مساجد در ماه مبارک رمضان بی بهره مانده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان و عناصر ضد انقلاب از تعطیلی مساجد خوشحال هستند، تصریح کرد: مساجد، پایگاه معنوی و عامل تقویت وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه اخیر بوده است.
 
حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که همه موظف هستند هر آنچه که در پروتکل‌های بهداشتی آمده را با دقت اجرایی کنند، افزود: ریشه شدن ویروس کرونا در کشورمان نیازمند عمل به توصیه‌های بهداشتی است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات