۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۶۵۱۹۰۷
حجت الاسلام صادقی:

طرح کمک مؤمنانه گامی ارزشمند برای کاستن آلام محرومان است

طرح کمک مؤمنانه گامی ارزشمند برای کاستن آلام محرومان است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، طرح کمک مؤمنانه را گامی ارزشمند در جهت کاستن آلام نیازمندان و محرومان جامعه دانست.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به اجرای طرح رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در کشور، این طرح ارزشمند را نتیجه رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری عنوان کرد.
 
وی با بیان این که پس از رهنمود‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد یک عزم ملی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح کشور هستیم، بیان داشت: عموم مردم و گروه‌های جهادی برای کمک به محرومان و نیازمندان جامعه به میدان آمده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه با شیوع ویروس کرونا مشکلات و فشار‌های اقتصادی زیادی به محرومان و نیازمندان جامعه وارد شده است، خاطرنشان کرد: طرح کمک مؤمنانه به این اقشار به طور حتم در کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که طرح کمک مؤمنانه گامی ارزشمند در جهت کاستن آلام نیازمندان است، تصریح کرد: این اقدام ستودنی پس از رهنمود‌های مقام معظم رهبری به یک طرح ملی تبدیل شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در همه حوادث و صحنه‌های چهل سال اخیر خوش درخشیدند، بیان داشت: شیوع ویروس کرونا نیز امتحان بزرگی برای این ملت بود تا بار دیگر حماسه ساز شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که صحنه‌های ارزشمندی که این روز‌ها در شهر‌ها و مناطق مختلف کشور در کمک رسانی به نیازمندان و محرومان می‌بینیم محصول تربیت دینی و حاکم بودن ارزش‌های اسلامی در این کشور است، تصریح کرد: بیانات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همچون چراغ روشنی برای این حرکت عظیم ملت بوده است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در همان روز‌های نخست شیوع ویروس کرونا مبنای حرکت مسؤولان و مردم در مقابله با این ویروس منحوس بوده است، خاطرنشان کرد: این رهنمود‌های حکیمانه همواره پشتوانه محکمی برای مسؤولان و مدیران اجرایی کشور بوده است.
 
مسؤول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که جامعه حوزوی کشور نیز از همان ابتدای شیوع این بیماری در کنار سایر اقشار جامعه به میدان آمدند، بیان داشت: سلامت، معیشت و معنویت سه محور اصلی برنامه این قرارگاه جهادی در طول این مدت بوده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
موج دوم مواسات و همدلی و کمک به ایتام، مستمندان و نیازمندان در روز ولادت این امام همام(ع) شروع خواهد شد و همدلی و نوعدوستی ایرانیان در این رزمایش بزرگ به جهان مخابره شد.
0
0