۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۶۵۱۹۰۸
حجت الاسلام شکریان:

رزمایش مواسات و همدلی، تجلی نوع دوستی و مهربانی ملت ایران است

رزمایش مواسات و همدلی، تجلی نوع دوستی و مهربانی ملت ایران است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: رزمایش مواسات و همدلی تجلی نوع دوستی و مهربانی ایرانیان است و این اقدام ارزشمند در کشور باید استمرار داشته باشد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، گفت: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشیدند و جلوه های زیبایی از همدلی و مواسات را به نمایش گذاشتند.
 
وی با تبریک فرا رسیدن ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه با تاسی از فرهنگ اسلام ناب و سیره و منش اهل بیت(ع) جلوه های زیبایی از همدلی و مواسات را خلق کردند و در این آزمون بزرگ هم خوش درخشیدند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن  ولادت امام حسن مجتبی(ع)، افزود: موج دوم مواسات و همدلی و کمک به ایتام، مستمندان و نیازمندان در روز ولادت این امام همام(ع) شروع خواهد شد و همدلی و نوعدوستی ایرانیان در این رزمایش بزرگ به جهان مخابره شد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در ایجاد این رزمایش بزرگ اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی در همه بحران های اجتماعی با پشتوانه مردمی خود و با تأسی از فرهنگ اسلام ناب و با الگو گرفتن از سیره و منش اهل بیت(ع) با موفقیت عبور کرده است و این رزمایش مصداق زیبایی همدلی و نوعدوستی ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین با اشاره به شرایط امروز غرب و جهان در برابر بحران های اجتماعی به ویژه در پی شیوع این ویروس منحوس کرونا تاکید کرد: جهان امروز با خلأ بزرگی چون معنویت روبرو است و روز به روز به مشکلات آنها اضافه خواهد شد، اما جمهوری اسلامی با تکیه بر باورهای دینی و اعتقادی و به پشتوانه ملت بزرگ و مسلمان خود در مقابل همه بحران ها ایستاده است و این گونه نقش آفرینی می کند که نمونه آن را در رزمایش  کمک مومنانه، مواسات و همدلی دیدیم.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش دیگری از سخنان خود به  کارکردهای موفقیت آمیز  جامعه اسلامی در بحران ها و اثرگذاری آن در مدیریت بحران و رفع و کاهش آن اشاره و خاطر نشان کرد: جوامع اسلامی در بحران ها به هدایت و  مدد الهی در همه بحران ها باور دارند و پویایی و پایایی جمهوری اسلامی هم در گرو همین باورها و اعتقادات است.
 
وی ادامه داد: به طور قطع و یقین نظام مقدس جمهوری اسلامی همه تهدیدها را در جامعه به فرصت تبدیل خواهد کرد و در این بحران هم مواسات و همدلی اثربخش ترین مسئله در کاهش و رفع این بحران بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به آغاز موج دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان از سوی ملت بزرگ ایران اسلامی، بیان داشت: رزمایش مواسات و همدلی تجلی نوعدوستی و مهربانی ایرانیان است و این اقدام ارزشمند در کشور باید استمرار داشته باشد و به یقین با این گونه رزمایش ها با موفقیت و با سربلندی از بحران ها عبور خواهیم کرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
خدایا به حق امشب تولد امام حسن مجتبی کاری کن تمام بیماران شفایابند خدایا بر بنده مسکینت رحم کن غیر از درگاه تو جایی نداریم.خدایا به حق زیبایی جهانت قسمت میدهم هرچه سریعتر همه را درمان کن یا ارحم راحمین الغوث الغوث الغوث.
0
0