۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۵۲۲۷۷

اخراج کامل آمریکا نزدیک است

اخراج کامل آمریکا نزدیک است
سخنگو و معاون دبیر کل جنبش نجبای عراق گفت: هزینه مقاومت در برابر آمریکا، هر اندازه که زیاد باشد در مقابل هزینه تسلیم در برابر واشنگتن ناچیز است.

به گزارش خبرگزاري رسا، سخنگو و معاون دبیر کل جنبش نجبای عراق گفت: آنچه امروز در عراق و در قبال عقب‌نشینی بخشی از نیروهای آمریکایی می‌گذرد، مقدمه  شکست و خروج کامل ایالات متحده از عراق است. این مسأله مهم، محصول مقاومت عراق در برابر اشغالگران است. ما پیروزی بزرگ، یعنی اخراج کامل آمریکا را نزدیک می‌دانیم و در این مسیر، هرگز دست از مقاومت بر نخواهیم داشت.

نصر الشمری افزود: ما تسلیم شعارها و وعده‌های آمریکا ( و مهره‌های آن ) نمی شویم. حتی هر اندازه هم که سخت و دشوار باشد، ما مقاومت در برابر حضور سرطانی ایالات متحده در کشورمان را متوقف نخواهیم کرد. در اینجا قاعده‌ای وجود دارد که ما نسبت به آن معتقد و پایبند هستیم؛ این‌که هزینه مقاومت در برابر آمریکا، هر اندازه نیز که زیاد باشد در مقابل هزینه تسلیم در برابر واشنگتن ناچیز است. این‌که امروز آمریکا در دو پایگاه خود در عراق متمرکز شده، محصول پیروزی‌های مقاومت است. ما این مسیر را با جدیت ادامه می دهیم و ذره‌ای از هدف خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی در خصوص اهداف آمریکا از حضور مستمر در عراق گفت: می‌توان چرایی اهداف آمریکا از حضور در عراق را در چند مورد خلاصه کرد؛ یکی از این موارد، حفاظت از رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی است. آمریکا قصد دارد با ایجاد بحران‌های امنیتی و هرج و مرج در عراق و دیگر کشورهای منطقه، تمرکز آنها از رژیم صهیونیستی را از بین برده و کشورها را مشغول به اهداف دیگری کند.

نصر الشمری داد: دومین هدف ایالات متحده از حضور مستمر در عراق و منطقه، تاراج نفت و گاز و منابع طبیعی آنهاست. موضوعی که مصادیق آن را در سال‌های اخیر مشاهده کرده ایم. نکته سوم، حمایت آمریکا از رژیم‌های دیکتاتوری و ضد مردمی ( متحدان آمریکا در منطقه ) است. بالاخره هدف دیگر که بسیار مهم است ، مقابله با محور مقاومت در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی ایران است. در این میان یک هدف دیگر نیز باقی می‌ماند. هدف بزرگی که دشمنان مقاومت و آمریکا آن را رسما اعلام نمی‌کنند. این هدف، مقابله با استقرار حکومت عدل امام زمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) است. اما به اذن خداوند، این خواسته شوم دشمنان اسلام و مقاومت تحقق پیدا نخواهد کرد و در نهایت، آمریکا و مهره‌های آن در این مسیر شکست سختی خواهند خورد./1360/

منبع: فارس
ارسال نظرات