۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۵۲۳۸۱

دایره المعارف تصویری و متنی از فعالیت های مدارس علمیه خواهران تهیه شود

دایره المعارف تصویری و متنی از فعالیت های مدارس علمیه خواهران تهیه شود
حجت الاسلام جهانگیری دست یابی به دایره المعارف تصویری و متنی از مدارس علمیه خواهران با دریافت گزارش ها از فعالیت های مدارس را نزدیک دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری در نشست برخط(آنلاین) با مسؤولان روابط عمومی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: قرار بر این بود که این نشست به صورت حضوری برگزار شود اما به دلیلی شیوع ویرویس کرونا، این نشست به صورت برخط برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به سیاست ها و راهبردهای روابط عمومی اظهار داشت: رسالت اصلی روابط عمومی ها این است که تمام فعالیت ها را گزارش و اتفاقات بیرون مرکز را رصد کنند.

حجت‌الاسلام جهانگیری افزود: روابط عمومی ها علاوه بر گزارش فعالیت های رخ داده در مدیریت استان، باید فعالیت هایی که در مدارس علمیه خواهران اتفاق می افتد را گزارش دهند، همچنین روابط عمومی ها باید از دستآوردها و دغدغه های نیروها، کارمندان و طلاب نیز گزارش تهیه کنند.

مدیرکل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل تصریح کرد: سیاستی که توسط مدیر حوزه های علمیه خواهران پیش گرفته شده است، مدرسه محوری است، در همین راستا باید به میدان عمل رفته و از فعالیت های مدارس علمیه و طلبه های خواهر و دستاوردها و دغدغه های آنان گزارش تهیه شود.

وی با تأکید برمعرفی مدارس علمیه خواهران سراسر کشور اظهار داشت: با ادامه این روند و دریافت گزارش ها، در آینده خیلی نزدیک به یک دایره المعارف تصویری و متنی از مدارس علمیه خواهران دست پیدا می کنیم که این موضوع، در سیاست مدرسه محوری بسیار موثر است.

حجت‌الاسلام جهانگیری در ادامه تصریح کرد: وبسایت و شبکه‌های اجتماعی استان‌ها باید فعال شوند و استان های فعال در این زمینه، باید الگوها و مدل های خود را با استان های دیگر اشتراک گذاری کنند.

مدیر کل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تأثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیریش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: پذیرش حوزه های علمیه خواهران، یک پروسه است و نمی‌توان نگاه پروژه‌ای به این مسئله داشت. پذیرش یک فعالیت موسمی نیست و در طول سال با فعالیت هایی مانند معرفی نخبگان حوزه های علمیه خواهران، دستاوردها و ... باید ظرفیت های حوزه های علمیه خواهران مطرح شود و این بزرگترین تبلیغ برای حوزه های علمیه خواهران است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات