۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۵۲۴۲۴
در گفت‌وگو با رسا اعلام شد؛

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علمیه مروی

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علمیه مروی
مدرسه علمیه مروی تحت اشراف آیت الله تحریری برای سال تحصیلی جدید طلبه می پذیرد.

حجت الاسلام مهدی عبداللهی مدیر مدرسه علمیه مروی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه مروی تحت اشراف آیت الله محمدباقر تحریری برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان، ابراز کرد: علاوه بر شرایط عمومی مندرج در دفترچه ثبت نام مرکز مدیریت، شرکت و قبولی در مصاحبه و مراحل پذیرش مدرسه برای متقاضیان لازم و ضروری است و دارندگان مدرک سیکل، دیپلم و کلاسیک می توانند در این فراخوان اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام عبداللهی با استناد به بیانات رهبر انقلاب به مزایای تحصیل در مدرسه علمیه مروی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: مدرسه علمیه مروی محل حضور فقه و فلسفه و جایگاه پرورش نخبگان در علوم اسلامی است؛ برگزاری منظم دروس اخلاق و خارج آیت الله تحریری، برگزاری جلسات بصیرتی و تحلیل سیاسی با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی، آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم در طول سال از جمله مزایای تحصیل در مدرسه علمیه مروی به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه مروی ادامه داد: از دیگر مزایای تحصیل در مدرسه علمیه مروی وجود کادر علمی مجرب، گروه های علمی اساتید و طلاب، فضای مناسب و وسیع مدرسه و حجره ها، باشگاه ورزشی مجهز، مشاوره تخصصی، دروس تخصصی علمی، تهذیبی و پژوهشی و وجود کتابخانه علمی، خطی و چاپ سنگی است.

وی ظرفیت پذیرش را حداکثر 40 نفر بیان کرد و گفت: طلاب مدرسه علمیه مروی در محضر اساتید بزرگواری و به نامی چون آیات تحریری و اراکی و حجج الاسلام والمسلمین کریمی، بطحائی، توده فلاح، تبریزی و شهریاری رشد و تربیت می یابند.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه مروی می توانند با مراجعه به سایت WWW.howzehmarvi.ir اقدام به ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به آدرس تهران، میدان امام خمینی(ره)، خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، مدرسه علمیه مروی مراجعه و یا با شماره 33919115 داخلی 221 تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
وقعا برازنده است که نوشته شود مدرسه علمیه فخریه مروی
1
0