۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۵۲۳۵۱
در مقطع عمومی؛

مدرسه علمیه ریحانه الرسول طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه ریحانه الرسول طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) در مقطع عمومی برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه مندان واجدشرایط طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، اعظم سادات کاظمی مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، تحت اشراف تولیت محترم حجت الاسلام و المسلمین دسمی، برای سال تحصیلی 1399-1400 از میان متقاضیان و علاقه مندان واجد شرایط طلبه می پذیرد.

وی ظرفیت پذیرش در سطح عمومی را 30 نفر بیان کرد و ادامه داد: متقاضیان دارای مدرک دیپلم و بالاتر با حداکثر سن ۴۰ سال یعنی متولدین 1359 به بعد، می‌توانند در مقطع عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند؛ لازم به ذکر است پذیرش در مقطع عمومی بدون آزمون بوده و سنجش علمی و اخلاقی افراد از طریق معدل کل و مصاحبه حضوری صورت می پذیرد.

کاظمی درباره مزایای تحصیل در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، عنوان کرد: از آنجا که تربیت طلاب تراز انقلاب از جمله اهداف این مدرسه علمیه محسوب می شود, برگزاری منظم درس اخلاق توسط حجت الاسلام دسمی, اهتمام به یادگیری تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه, از اقدامات مهم این مدرسه در تربیت طلاب تراز انقلاب به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ادامه داد: همچنین توجه به سبک زندگی اسلامی در برگزاری دوره های مختلف آموزش های کاربردی و مهارتی در طول سال تحصیلی، با هدف پرورش طلاب مهذب انقلابی و دارای نشاط مذهبی و روحیه جهادی از دیگر مزایای تحصیل در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) محسوب می شود.

وی افزود: از دیگر مزایا می توان به برگزاری جلسات بصیرتی و تحلیل سیاسی با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی، برگزاری هیأت هفتگی با مسؤولیت طلاب، وجود پژوهشکده و کتابخانه مجهز، مهد کودک و سالن ورزشی اشاره کرد.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) می توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به این حوزه علمیه واقع در تهران، خیابان ۱۷شهریور، خیابان شهید همایون ناطقی، کوچه رفعت، پلاک 1 مراجعه و یا از طریق تلفن های ۰۲۱۷۷۶۸۲۴۲۷-۰۲۱۷۷۶۸۵۷۵۳ تماس بگیرند./813/ت302/ب1

مدرسه علمیه ریحانه الرسول طلبه می پذیرد// صبر کنید

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
سلام من خیلی خوشحالم از اینکه برای ادامه تحصیل به این حوزه میروم
1
0
شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
سلام ای کاش سن ورود به حوزه را کمی بیشتر می‌کردند مثلا متولدین ۵۵به بالا تا اونهایی هم که واقعأ آرزوی رفتن به حوزه را دارن بتونن ازاین مکان معنوی بهره ببرند .
0
0