۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۵۲۴۲۷
از سوی مدرسه امام صادق خرمشهر؛

۳۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد

۳۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد
مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در دو مرحله میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت‌های روحانیت و مبلغان مدرسه در فضای مجازی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه تبلیغی ماه رمضان بصورت حضوری و مجازی ادامه دارد، کانال نور ماه مبارک رمضان تحت اشراف حوزه با حضور مخاطبان بسیار در شبکه اجتماعی «واتساپ» فعالیت دارد.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر در رابطه با محتوای کانال اظهار داشت: روزانه یک سوال قرآنی و جایزه، سخنرانی یک تا سه دقیقه ای، طرح و پاسخ به یک مسأله شرعی، بیان یک فضیلت، رفع شبهه، مسابقه نقاشی و حفظ نهج البلاغه در کانال برای مخاطبان قرار داده می‌شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شماره تلفن روحانیت و مبلغان در ماه رمضان در اختیار عموم قرار گرفته است، عنوان داشت: عموم مردم صبح‌ها و بعد از ظهر‌ها با روحانیت در رابطه با مسائل شرعی مرتبط با روزه داری و مناسبت‌های موجود در ماه رمضان تماس می‌گیرند.

وی در رابطه با مسابقه قرآنی طراحی شده از سوی روحانیت مدرسه گفت: جواب صحیح به همراه نام خانوادگی و نام شهرستان سکونت پیش از افطار به واتساپ شماره ۰۹۱۶۳۳۵۹۹۶۸ ارسال شود تا به قید قرعه روزانه به یک نفر جایزه اهدا شود.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بیان داشت: ۳۰۰ بسته معیشتی در دو مرحله میان نیازمندان شهرستان توزیع شد، البته طلاب در عین اینکه به کفن و دفن اموات کرونایی می‌پردازند، مردم را به در خانه ماندن و دنبال کردن مراسم لیالی قدر از رسانه ملی دعوت می‌کنند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات