۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۵۲۴۳۷
خردادماه؛

۴٢٨ واحد مسکن سازمانی ارتش در خوزستان افتتاح می‌شود

۴٢٨ واحد مسکن سازمانی ارتش در خوزستان افتتاح می‌شود
امیر بیدادی با اشاره به اینکه هزار و ۳۴۶ واحد مسکونی ارتش در خوزستان در حال ساخت است، گفت: ۴٢٨ واحد مسکن سازمانی ارتش در خوزستان خردادماه افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، پیش از ظهر امروز در بازدید از تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شوشتر با بیان اینکه با وجود کرونا ارتش پیوسته در حال آمادگی رزمی است، اظهار داشت: ۴٢٨ واحد مسکن سازمانی ارتش در خوزستان خردادماه تحویل داده می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور گفت: هزار و ۳۴۶ واحد مسکونی ارتش در خوزستان در حال ساخت است که از این تعداد ٢۶٠ واحد دزفول،٩٠ واحد اهواز، ۵۴ واحد شوشتر و ٢۴ واحد اندیمشک خردادماه افتتاح می‌شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مراسم افتتاحیه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری صورت می‌گیرد، عنوان داشت: ۹۱۸ واحد مسکن سازمانی با پیشرفت بیش از ۴٠ درصد که شامل ٢۵٢ واحد در دشت آزادگان، ٣٠۶ در واحد شوشتر و ۴۵٠ واحد در اهواز وجود دارند که تا پایان امسال به اتمام می‌رسند و در سال ١۴٠٠ افتتاح می‌شوند.

امیر بیدادی با بیان اینکه ارتش با وجود شرایط به وجود آماده در اثر ویروس منحوس کرونا با کار جهادی در حال خدمت رسانی است، اظهار داشت: ارتش پیوسته در جهاد و خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران می‌باشد و در هر شرایطی در حال افزایش توان رزمی است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات