۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۵۲۵۰۰
سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای مجازی

برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای مجازی
حجت الاسلام فردآقایی گفت: به هیأت‌های مذهبی و مراکز برگزاری مراسم شب‌های قدر ابلاغ شد تا برگزاری مراسم به صورت آنلاین از صفحات مجازی اینستاگرام یا آپارات پیگیری شود.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمع محور اظهار داشت: سازمان، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم شب‌های قدر را به سوی فضای مجازی سوق داده است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان داشت: به هیأت‌های مذهبی و مراکز برگزاری مراسمات شب‌های قدر ابلاغ شد تا برگزاری مراسم به صورت آنلاین از صفحات مجازی اینستاگرام یا آپارات پیگیری شود.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه رهبرانقلاب بر اهمیت برگزاری مراسم شب قدر تأکید دارند، گفت: فضای عمومی جامعه نسبت به دعا و عبادات نیازمند است که در این باره پویش عبادت خانگی با موضوع برپایی نماز جماعت در خانه، دعا و مناجات خوانی خانگی به صورت انفرادی یا خانوادگی، ایده‌های عبادت‌های جمعی در فضای مجازی و دل نوشته‌های شخصی در خلوت با خدا راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه آثار در قالب فیلم، عکس، نقاشی، صوت و یادداشت به آیدی @pesar_iran ارسال شوند، ادامه داد: مسابقه نقاشی کودکان با موضوع کرونا و تشکر از کادر درمان و عبادت‌های رمضان، حال و هوای سفره‌های سحر و افطار دیگر محور‌های پویش عبادت خانگی است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: شب‌های باقی مانده از ماه رمضان به ویژه لیالی قدر فرصت مناسبی برای تشکیل پویش عبادت خانگی در میان اعضای خانواده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات