۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۲۵۷۸
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سپاه پاسداران حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ اصل انقلاب و آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار نماینده جدید ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنان علی (ع) و شب‌های با فضیلت قدر، گفت: لیالی قدر بهترین فرصت جهت بازگشت به خویش و مرور نامه اعمال است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: این نهاد مردمی و انقلابی در طول چهار دهه اخیر همواره حافظ انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به کارنامه ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از نظام اسلامی و مردم اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده و آثار و برکات ارزشمندی را نیز از خود به یادگار گذاشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که مجموعه سپاه و نیرو‌های بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز خالصانه و صادقانه در میدان حاضر شدند، خاطرنشان کرد: اگر پشتیبانی این نهاد مردمی و انقلابی نبود، نمی‌توانستیم در مدیریت کرونا موفق عمل کنیم.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم همواره آماده و پیشگام بوده است، تصریح کرد: خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی در مناطق محروم و روستایی بسیار حائز اهمیت است.
 
وی به عصبانیت دشمنان قسم خورده ملت ایران از اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشرفت‌هایی که امروز سپاه در عرصه‌های دفاعی، علمی و سازندگی به دست آورده بر عزت این نیروی انقلابی کشورمان افزوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که سپاه در طول چهل سال اخیر همواره در خدمت انقلاب، نظام و مردم بوده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه خدمات و مجاهدت‌های سبزپوشان سپاه پاسداران در حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را از یاد نخواهند برد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مجموعه سپاه در مقابله با کرونا و همچنین کمک رسانی به مردم و کادر درمانی مجاهدانه عمل کرد، خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان در کنار سایر گروه‌های مردمی توانست کشور را از یک بحران جدی رهایی دهد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش های چندین ساله حجت الاسلام غلامی، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه کربلا، از آمادگی کامل حوزه علمیه استان برای همکاری و تعامل سازنده با مجموعه سپاه استان و دفتر نمایندگی ولی فقیه خبر داد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات