۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۵۲۶۶۹
فرمانده قرارگاه لشکر ۸۴ خرم‌آباد:

رزمایش مواسات فرصتی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم است

رزمایش مواسات فرصتی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم است
فرمانده لشکر ۸۴ خرم‌آباد با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش مواسات و کاهش مشکلات معیشتی، گفت: در ماه رمضان ۱۰۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد خوش کنار، ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه لشکر ۸۴ پیاده لرستان، در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش مواسات و همدلی فرصتی برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و متضرر از کرونا است.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش بهترین فرصتی و ظرفیت برای تقویت نوع دوستی و همدلی است، افزود: ملت ایران اسلامی در برگزاری این رزمایش حماسه آفریدند.

خوش کنار از توزیع 1000 بسته غذایی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند در شهرستان های خرم آباد و چگنی خبر داد و گفت: از این تعداد 750 بسته غذایی و 250 بسته بهداشتی توزیع می شود.

وی ادامه داد: اقدام خودجوش کارکنان لشکر 84 پیاده لرستان در زمینه برگزاری این رزمایش و کمک مؤمنانه برای کاهش مشکلات معیشتی مردم اقدامی پسندیده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم‌آباد یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم بوده و در خدمت به مردم ایران اسلامی و امدادرسانی در بلایای طبیعی همچون زلزله، سیل، آتش‎ سوزی در کنار مردم بوده و خواهد بود.

خوش کنار به شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: امروز نیز در این شرایط بحرانی ارتش همواره در کنار مردم است و از همان روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا آماده خدمت رسانی به مردم بوده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات