۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۵۲۵۷۹
آیت الله مجتهد شبستری:

اقدامات جهادی در مقابله با کرونا، ایثار و گذشت دوران دفاع مقدس را زنده کرد

اقدامات جهادی در مقابله با کرونا، ایثار و گذشت دوران دفاع مقدس را زنده کرد
آیت الله مجتهدشبستری از تلاش جهادگران در اجرای رزمایش مومنانه تقدیر کرد و گفت: اقدامات جهادی کرونایی ایثار و گذشت دوران دفاع مقدس را زنده کرد.

آیت الله محسن مجتهدشبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و تولیت مدرسه علمیه ایروانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مجاهدت شبانه روزی جهادگران عرصه سلامت و نیروهای مردمی، گفت: شیوع بیماری کرونا گرچه ناگوار است و برای کشور و ملت ایران بلکه برای دیگر کشورهای جهان یک بلیه جهانی به حساب می‌آید، این ناراحت کننده است که عده‌ای مبتلا و جمعی نیز بر اثر این بیماری از دنیا رفتند اما این پیشامد جنبه‌های مثبتی نیز داشت که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به جلوه های ایثار و همدلی ملت برای شکست کرونا اشاره و بیان کرد: باشیوع این ویروس ایثار جانی و مالی همچون دوران دفاع مقدس در کشور زنده شد.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به مجاهدت جهادگران عرصه سلامت، بیان داشت: جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور ایثار کردند و در خط مقدم جبهه مشغول درمان بیماران شدند، این ایثار و از خودگذشتگی تحسین برانگیز است و همه مردم سپاسگزار و قدردان زحمات این عزیزان هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به کمک های مومنانه و رزمایش مواسات در کشور اشاره داشت و گفت: جمع کثیری از مردم نیز کمک های مومنانه را آغاز کردند، خیرین و مردم عزیزمان کمک های مالی فراوانی را به سوی مستمندان و اقشار ضعیف جامعه هدایت کردند و رزمایش عظیم همدلی را به نمایش گذاشتند.

وی اقدامات و فعالیت های جهادی جهادگران مردمی اعم از حوزوی و بسیجی را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: در پی شیوع بیماری کرونا جمعی از بانوان و آقایان نیز به تهیه، تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن معابر و سطح شهرها پرداختند و با تلاشهای شبانه روزی خود صحنه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را خلق کردند.

تولیت مدرسه علمیه ایروانی در پایان خاطرنشان کرد: باید به همه این جهادگران آفرین گفت و از آنها تقدیر و تشکر کرد، این عزیزان با شرکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه نه تنها به ندای رهبر عزیز بلکه به ندای پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) لبیک گفتند، خداوند متعال جزای خیر به این جهادگران عنایت بفرماید./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
پیشنهاد می‌شود از سوی دولت، ستاد فرهنگی هنری مبارزه با کرونا به گونه مجازی با حضور مبلغان دینی، اهالی فرهنگ و هنر برای پشتیبانی هنرمندان و پژوهشگران ترویج کننده آموزه‌های پزشکی راه‌اندازی شود.
0
0