۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۵۲۷۷۴
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی:

خداوند خود حافظ عالم ربانی است

خداوند خود حافظ عالم ربانی است
آیت‌الله صدیقی با بیان به اینکه خداوند خود حافظ عالم ربانی است، گفت: خداوند به عالم ربانی توجه خاص دارد و کسی نمی تواند جایگاه او را متزلزل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره)، امروز در جلسه شرح دعای ۴۴ صحیفه سجادیه که به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: انسان باید بداند اقامه نماز یومیه وقت معین دارد و باید در همان اوقات این فریضه الهی ادا شود.

وی با اشاره به اینکه نماز نسخه و برنامه است، ادامه داد: انسان به‌واسطه نماز می‌تواند بیماری‌های درونی خود را از بین ببرد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه نماز احکام خاصی دارد، اظهار داشت: فرد مسلمان اگر به احکام نماز آشنا نباشد مسلمانی او ناقص است. انسان با رعایت احکام نماز مانع بطلان این عبادت الهی می‌شود.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ادامه داد: زمانی که انسان متوجه می‌شود صحت نماز بر رعایت احکام آن استوار است تشویق می‌شود فقه بخواند و یا به فقیه مراجعه کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند خود حافظ عالم ربانی است، ابراز کرد: خداوند به عالم ربانی توجه خاص دارد برای همین کسی نمی‌تواند جایگاه عالم را که نزد خداوند محبوب است متزلزل و یا خدشه‌دار کند.

آیت‌الله صدیقی با تأکید بر اینکه انسان باید نماز عالمانه اقامه کند، ابراز کرد: نماز آگاهانه و عالمانه سبب نجات انسان می‌شود، انسان نمازگزار که اهل محافظت بر اوقات نماز است مورد شفاعت پیامبر اکرم(ص) قرار می‌گیرد و وارد بهشت می‌شود.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ادامه داد: خداوند کسانی که نماز را سبک می‌شمارند و حق آن را تضییع می‌کنند به دوزخ می‌برد، نماز رکن دین است و هیچ‌چیزی را نباید بر نماز مقدم داشت./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
از دید من قطع کردن صدای مخالف غلطه راه درست ترویج روش درست زندگی یا به طور کلی تر ترویج درست فکر کردن و فرهنگ سازیه این یه واقعیته که این مشکل در همه جای دنیا هست.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷
اللّهمَّ العَن قَتلَة اَميرَالمُومِنين(علیه السلام)
0
0