۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۵۲۶۵۷

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علمیه نجمه خاتون اعلام شد

فراخوان پذیرش طلبه در مدرسه علمیه نجمه خاتون اعلام شد
مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) برای سال تحصیلی آینده در مقطع عمومی از میان دارندگان مدرک سیکل طلبه می پذیرد.

سرکار خانم فاضله، نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) برای نخستین بار در منطقه مذهبی و معنوی شهرری در مقطع عمومی از میان دارندگان مدرک سیکل برای سال تحصیلی آینده طلبه می‌پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان، ابراز داشت: آن دسته از متقاضیان که دارای مدرک سیکل یا شاغلین به تحصیل در سال آخر متوسطه دوم و همچنین شاغلین به تحصیل در پایه هشتم و نهم مشروط به ارائه گواهی اتمام تا ٣١ شهریور ٩٩ هستند مجاز به ثبت‌نام در این مدرسه علمیه خواهند بود.

یاوران در خصوص شرایط پذیرش در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س)، اظهار داشت: اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، دارا بودن حداکثر سن 17 سال(متولدین 82 و پس‌ازآن) و اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه با حداقل معدل کل 15 ازجمله شرایط پذیرش در مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) به بیان مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه پرداخت و اظهار داشت: گذراندن 266 واحد درسی طی 7 تا 9 سال و اخذ مدرک کارشناسی بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری از مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه است؛ همچنین طلاب با اتمام مقطع عمومی می‌توانند برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه خواهران در مقاطع مختلف عالی و تخصصی شرکت کنند.

وی افزود: طلاب پس اتمام دوره مقطع عمومی و دروس حوزوی در صورت می‌توانند از فرصت‌های شغلی و یا با کسب موقعیت‌های اجتماعی در جامعه فعالیت داشته باشند برای مثال می توانند در صورت پذیرش به‌عنوان مدرس در مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و یا به‌عنوان پژوهشگر و محقق در عرصه‌های مختلف ازجمله علوم انسانی به تحقیق و تألیف مشغول شوند.

یاوران ادامه داد: همچنین می‌توانند به‌عنوان مبلغی فعال و توانمند در عرصه‌های مختلف اجتماعی به تبلیغ مبانی و مفاهیم دقیق دینی اهتمام داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه قادر خواهند بود در نقش یک زن متدین و آگاه وظایف همسری و مادری خویش را به بهترین نحو به انجام برسانند.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) بابیان اینکه سنجش علمی متقاضیان در مقطع عمومی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل خواهد بود، گفت: متقاضیان و داوطلبان در مقطع عمومی معاف از آزمون بوده و گزینش آنان از طریق مصاحبه و سوابق تحصیلی انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir و یا www.whc.ir اقدام به تکمیل فرم نام‌نویسی کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به‌صورت حضوری به آدرس شهرری، میدان صفاییِ، خیابان سرگرد محمدی، کوچه امام حسن مجتبی(ع) مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) مراجعه و یا با شماره ۳۳۷۴۲۵۴۳-۳۳۷۵۹۵۸۵-۳۳۷۵۲۷۶۷ تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاطمه بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
درخواست مهمانی تک درس ،نحو پیشرفته ۲
0
0