۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۶۵۲۷۸۹

طرح هر هفته با یک شهید با همکاری بسیج رسانه استان لرستان برگزار می شود

طرح هر هفته با یک شهید با همکاری بسیج رسانه استان لرستان برگزار می شود
طرح هر هفته با یک شهید با همکاری بسیج رسانه استان لرستان و با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، طرح هر هفته با یک شهید با همکاری بسیج رسانه استان لرستان برگزار می شود.

در ادامه وصیت نامه شهید اصغر قیطاسی ارائه می شود:

شهید اصغر قیطاسی

محل تولد: روستای علی آباد از توابع شهرستان ازنا

تاریخ تولد: 1/1/1343

محل شهادت: منطقه عملیاتی شیب نیسان(والفجرمقدماتی)

تاریخ شهادت: 18/11/1361

بخشی از وصيت نامه شهيد اصغر قيطاسی:

بسم الله الرحمن الرحيم

در اشك ديده ام، در سوز سينه ام، در فرياد اسيردرگلويم، در تنهایي مكتبم و رهایي از قيد و بند، تنها تو را مي پرستم و از تو كمك مي طلبم، بايد ز هر چه جز تو باشد دل بست تا به حق پيوست، حتي اگر از تنگه هاي صخره ها در خيزش غير خموش با خروش گذر كردن، همه اش لذت آفرين است.

آري لذت آفرين است، خدايا بارالها، ايزدا، پروردگارا در همه تنهایي اين تو بودي كه گنهكار بنده ات را ياري مي كردي با همه نالايقي با همه حب نفس با همه ذلت ها با همه عزت ها تو من را در صدراعلي رهنمون ساز به راهي كه جز تو نبينم، جز تو نپرستم و غير از تو نپويم.

دوست دارم چشم هايم را دشمن در اوج دردش از حدقه بيرون آورد و دست هايم را قطع كند و پاهايم را از بدن جدا سازد و قلبم را با گلوله هايش سوراخ سوراخ كند و سرم را از بدن جدا سازد تا در كمال فشار و آزار، دشمنان مكتبم ببينند كه اگر چه چشمم و دست ها، پاها، قلب و سينه و سرم را از من گرفته اما يك چيز را نگرفته و آن ايده من است.

ايده اي پر از عشق به بودن و درعاشقي زيستن و با شوق مردن، عشق به مطلق عاشقان الله، «من عشقه قتلته» بگذار تا جسم من را دشمن مثله گرداند اما عشق من را نمي تواند، عشق به نظام جمهوري اسلامي عشق به امام زمان(عج)، عشق به خميني روح الله، اين مرد پاكي ها در زمانه همه نا پاكي ها.

و تو اي حسين(ع) اي تو كه معشوقي در مسلخ عشق هر مدعا و هزاران عاشقت را به قربانگاه  كشاندي اي سيد الشهدا(ع) كه آخرين شب حيات را از دشمن خواستي براي وداع با دنيا با تمام دنائت.

چه اسفل السافلين است بلكه براي رحمان با تمام عزمتش چه رسيدن عبد به معشوق همان رسيدن عاشق به معشوق، بدان كه امروز جوانان ما تو را رهنمون راه خويش ساخته اند و اينجاست كه خلاصه كلام در عشق به ولايت با آرزوي شهادت اما با شهادت به اطاعت از امامت.

اي پدر و مادرم و خواهران و برادران و نامزد عزيزم اين كمال عظمت براي من است كه دعايم مستجاب ش و موفق شدم تا به آرزوي هميشگي خويش يعني به قافله هميشه پر شتاب اصحاب حسين(ع)برسم، بر اين نعمت عظيم در اين خانواده قدردان باشيد و اجر شما با خدا است و از پيشگاه عظمي و ملكوتي والدين در قبال خطاهاي مكرر و ناشايستگي انجام وظيفه فرزندي نسبت به والدين در كار مشخص اسلامي پوزش مي طلبم اين را به تمام آنان كه من را مي شناسد بگوييد من را حلال كنند و در قبال اخلاق غير اسلامي و رفتار غيرشايسته ام مرا ببخشند.

و اما برادرانم هميشه پيرو خط امام و پشتيبان امام باشيد كه خط امام پاسداري از مرز اسلام فقاهتي و تشيع سرخ عاري ست.

در مرگم زينب وار استقامت داشته باشيد و زينب وار با دشمنان به مبارزه بپردازيد.

سخني با دوستان و آشنايان نزديك، به راه پاك روح الله ايمان داشته باشيد و با وحدت بيشتر در راه اهداف جمهوري اسلامي پيش رويد دستهايم را از تابوت بيرون آوريد تا دنيا پرستان بدانند كه دست خالي از اين دنيا مي روم و چشم هاي مرا باز بگذاريد تا كور دلان بدانند كه كور كورانه اين راه را انتخاب نكردم .

در مسلخ عشق جز نكو را نكشند، رو به صفتاي زشت خود را نكشند

گر عاشق صادقی ز کشتن مگریز، مردار بود هر آنكه او را نكشند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
اللّهمَّ العَن قَتلَة اَميرَالمُومِنين(علیه السلام)
0
0