۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۵۲۹۳۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

فعالیت های اوقاف مازندران در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان ستودنی است

فعالیت های اوقاف مازندران در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان ستودنی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی از خدمات اوقاف مازندران در شرایط بحرانی کرونا به جامعه نیازمند استان تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آیه «مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ» اظهار داشت: باید از آحاد افراد، نهاد‌ها و سازمان‌هایی که خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی به عمل بیاید، یکی از این نهاد‌ها اداره اوقاف و امور خیریه استان است؛ اوقاف مازندران در این بحران کرونایی منشا خدمات و برکات فراوانی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مشارکت در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، تقسیم و توزیع بیش از ۲۵ هزار لوازم بهداشتی و ماسک را از اقدامات مناسب اوقاف مازندران دانست و افزود: این اداره‌کل پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کمک مومنانه اقدام به توزیع ۱۲ هزار سبدکالا برای نیازمندان کرده است که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تصریح کرد: اوقاف مازندران خدمات بسیار زیادی را در این شرایط بحرانی به جامعه و به خصوص به اقشار نیازمند ارائه داده است که جای تشکر و قدردانی دارد ان شاءالله این روند ادامه یابد تا بتوانند خدمت بیشتری را داشته باشند و مورد تشویق قرار گرفتند خدماتشان در حدی است که از طرف مسؤولان مورد تشویق قرار گرفته‌اند.

امام جمعه ساری با بیان این‌که اوقاف مازندران با محرومیت‌زدایی اقدام بسیار به‌جا و کارخوبی انجام داده است، افزود: سازمان اوقاف بهترین ظرفیت را برای کمک به نیازمندان دارد و الحمدالله اوقاف استان در این زمینه نیز خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف خود ارائه کرده است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، ظاهرا مشغول رساندن تجهیزات پزشکی برای مقابله با کروناست اما فراموش کرده میکروفن همراهش را خاموش کند و‌ در نتیجه وقتی از اطرافیانش می پرسد جعبه‌ها خالیه؟ جواب می شنود: بله!
خب؛ ‏امریکا ایران را متهم می کند منابع خود را به جای مبارزه با کرونا، صرف اهداف نظامی و منطقه ای می کند. خوب است توضیحی هم بدهند که منابع دولت امریکا کجاست که مایک پنس مجبور شده برای کمک به بیماران کرونایی 'جعبه خالی' حمل کند؟!
0
0