۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۵۲۹۷۱
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

بی هویت کردن مردم با هدف دین ستیزی، خطری جدی برای جامعه اسلامی

بی هویت کردن مردم با هدف دین ستیزی، خطری جدی برای جامعه اسلامی
نماینده ولی فقیه در مازندران، بی هویت کردن جامعه از سوی دشمنان در راستای دین ستیزی را خطر جدی برای جامعه اسلامی یاد کرد و بر ضرورت مقابله با این جنگ نابرابر تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست با فرماندهی نیروی انتظامی استان، حفظ امنیت و آرامش در جامعه را یکی از وظایف مهم نیروی خدوم انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز به برکت تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی نیروهای پلیس شاهد یک امنیت پایدار در جامعه هستیم.
 
وی با اشاره به این که نیروی انتظامی ایران اسلامی از یک جایگاه رفیع و ممتازی در دنیا برخوردار است، افزود: حاکم بودن دین و ارزش های اخلاقی مهم ترین وجه تمایز پلیس کشورمان با سایر کشورهای جهان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود، کارکرد صادقانه کارکنان نیروی انتظامی را موجب کاهش آسیب‌ها در استان دانست و گفت: افزایش اعتقاد و باور دینی و مذهبی در قشر خدوم نیروی انتظامی موجب تقویت روحیه ایمانی آنان خواهد شد که موفقیت در ماموریت‌ها و کاهش آسیب‌ها در جامعه را به همراه دارد.
 
وی افزود: ترویج ارزش‌های اسلامی و تسریع روحیه قرآنی در خانواده بزرگ نیروی انتظامی موجب هویت بخشی و شخصیت پردازی دینی در بطن این خانواده می‌شود که در این حوزه باید کار گسترده کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کارکرد اجتماعی امنیتی و معنوی نیروی انتظامی و تأثیر آن بر جامعه و برحفظ کرامت نفس در این نیرو خواستار شد و تصریح کرد: بها دادن کارکنان نیروی انتظامی موجب هویت بخشی اسلامی و کرامت نفس در آنان می‌شود و حقارت نباید در درون کارکنان این نیرو ترویج کند.
 
امام جمعه ساری، بی هویت کردن جامعه ایرانی از سوی دشمنان در راستای دین ستیزی را خطر جدی برای جامعه اسلامی یاد کرد و بر وحدت و انسجام نهاد‌ها با نیروی انتظامی در مقابله با این جنگ نابرابر تاکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که معاندان اسلام و بشریت امروز از مسیر دین ستیزی بر روی هویت جوانان کشورمان وارد کارزار فرهنگی و دینی شدند، تصریح کرد: در مقابله با این جنگ، کارکرد معنوی نیروی انتظامی می‌تواند در هویت بخشی جامعه دینی موثر واقع شود که در سایه وحدت این نیرو با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی و جامعه دانشگاهی و مذهبی میسر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش پایانی سخنان خود همچنین بر ضرورت مبارزه با مواد مخدر در استان، ارتقاء اعتقادات‌ها دینی در خانواده نیروی انتظامی، حمایت و اجرا کردن از شعار سال جهش تولید، مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی و اجتماعی در استان تأکید کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات