۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۵۳۱۳۳

دولتمردان جوان حزب اللهی

دولتمردان جوان حزب اللهی
امام خامنه‌ای برای "دومین بار" راه حل مشکلات کشور را یک دولت جوان حزب اللهی دانستند.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، امام خامنه‌ای برای "دومین بار" راه حل مشکلات کشور را یک دولت جوان حزب اللهی دانستند.

برای درک عمیقتر دلیل توصیف "دولت کارآمد" از سوی ایشان به "حزب اللهی" باید ابتداء معنی و مفهوم واژه حزب الله را دقیقتر درک نمود.

جالب است بدانید امام خمینی در ۱۹ دی ۵۷ در جواب خبرنگار روزنامه ایتالیائی "لوتاکونتینوا" که از ایشان پرسید: ممکن است معنی و مفهوم "حزب الله" را برای ما تشریح کنید؟.

امام فرمودند: هر مسلمانی که موازین و اصول اسلام را پذیرفته است، حزب الله است، تمامی دستورات این حزب و خط و مشی آن را قرآن و اسلام بیان کرده است. (صحیفه امام/ ج ۵ / ص ۴۰۸)

با این پاسخ عمیق و صریح معمار کبیرانقلاب اسلامی معلوم می‌شود راه حل مشکلات کشور در دست کسانی است که بر خلاف لیبرال‌های غرب باور داخلی که بشدت شیفته غرب وحشی و همواره چشم به دهان آن‌ها هستند!؛ عمیقا دین باور و آشنا با موازین قرآن و سنت و معتقد به کارآمدی و گره گشائی آن‌ها می‌باشند.

دولت آینده باید برآیندی از جوانانی با این خصیصه فکری و برخوردار درکی درست از کارآمدی فقه و رهنمود‌های دینی در ساماندهی امور جامعه باشد تا مثل برخی از کارگزاران امروز ما با اسناد بالا دستی مصوب "سازمان ملل و یونسکو و بانک جهانی" در حوز‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بمثابه "وحی منزل" برخورد نکند و جامعه را در چنگال ابتذال امثال سند منحط ۲۰۳۰، گرفتار نکرده و به تباهی نکشانند؛ بی تردید این مدیران حزب اللهی هستند که بنا بر وعده الهی بر هر مشکلی غلبه خواهند کرد «الا ان حزب الله هم الغالبون» باشد که این نسل کارگزاران حزب اللهی را در مصدر امور ببینیم. إن شاء الله./۹۴۵۶/د102/ب1

میر احمدرضا حاجتی
حاتم شرفی
ارسال نظرات