۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۵۳۲۶۰
استاد عالی حوزه علمیه اهواز:

احساس امنیت درونی گمشده جهان معاصر است

احساس امنیت درونی گمشده جهان معاصر است
استاد عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه افزایش اعتماد و اتکا به خداوند سبب امنیت بیشتر روحی است، گفت: احساس امنیت درونی از گمشده‌های جهان معاصر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، صبح امروز در سلسله مباحث یار اظهار داشت: چه بسا در رمضان به خاطر دوری از خوردن و آشامیدن در ساعاتی از روز دچار ضعف جسمی شویم؛ اما باید دانست که رمضان، ماه قدرت و قدرتمندی است.

استاد عالی حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه رمضان ماه مبارزه است، عنوان داشت: دعا یکی از مهمترین ابزار‌های مبارزه در رمضان است، در چنین ماهی اگر به خدا روی آوریم، ایمان مان تقویت می‌شود که در آن صورت اعتماد و اتکا بیشتر خواهد شد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با بیان اینکه افزایش اعتماد و اتکا به خداوند سبب امنیت بیشتر روحی می‌شود، ادامه داد: احساس امنیت درونی یکی از گمشده‌های جهان معاصر در زمان کنونی است، همه روانشناسان متفق هستند که اگر احساس امنیت درونی بشر، تقویت و تکمیل شود از بزهکاری و ناهنجاری اجتماعی و تجاوز به حقوق دیگران کاسته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی بیان داشت: تقویت امنیت درونی با مراجعه به معنویت حاصل می‌شود که ماه رمضان بهترین زمان و دعا بهترین ابزار برای پیدا کردن معنویت است./۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات