۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۳۲۶۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

آزادی روز قدس؛ آرمانی فرادینی و فرامذهبی

آزادی روز قدس؛ آرمانی فرادینی و فرامذهبی
آرمان آزادی قدس شریف تنها متعلق به مسلمانان نیست؛ بلکه آرمان همه بشریت و درد مشترک تمامی انسان‌های عدالت‌خواه در سراسر گیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار کرد: در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری ویروسی، راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نشده و به‌تبع آن در خراسان جنوبی هم برگزار نمی‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: روز قدس نماد صف‌بندی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مظلومیت فلسطین و انزجار سراسری از صهیونیسم است.

وی تصریح کرد: بر این اساس تنها مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس پخش مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب به‌صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما است.

حجت‌الاسلام ملایی اضافه کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در روز قدس امسال در منازل خود حضور داشته و از ساعت 12 ظهر روز جمعه دوم خرداد، سخنرانی مقام عظمای ولایت را از شبکه‌های صداوسیما و رادیو و تلویزیون‌های داخلی و بین‌المللی بشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس، اظهار کرد: در واقع روز جهانی قدس یکی از یادگارهای ارزشمند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و نماد صف‌بندی جبهه حق در برابر باطل است.

حجت‌الاسلام ملایی ادامه داد: روز قدس همچنین مظهر حمایت جهانی از مظلومیت فلسطین و قدس شریف و انزجار سراسری از صهیونیسم جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: از چهار دهه پیش تاکنون در این روز اتحاد و انسجام امت اسلام و سایر ملت‌های آزاده جهان در حمایت از فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی به نمایش درآمده و آرمان قدس به‌عنوان مسئله اول جهان به‌ویژه جهان اسلام فریاد زده می‌شود.

حجت‌الاسلام ملایی خاطرنشان کرد: آرمان آزادی قدس شریف تنها متعلق به مسلمانان نیست؛ بلکه آرمان همه بشریت و درد مشترک تمامی انسان‌های عدالت‌خواه در سراسر گیتی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این میان روز جهانی قدس و گرامیداشت این روز به انحای مختلف به‌مثابه خون تازه‌ای در رگ‌های ملت‌های اسلامی و جبهه مقاومت و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی است تا به فضل الهی به‌زودی شاهد آزادی قدس شریف و نابودی کامل رژیم غاصب باشیم./9314/پ310/ف

هادی رحیمی
ارسال نظرات