۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۶۵۳۳۵۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

جهت گیری انقلاب، دفاع از فلسطین و ستیز با ظالمان، غاصبان و صهیونیست‌ها است

جهت گیری انقلاب، دفاع از فلسطین و ستیز با ظالمان، غاصبان و صهیونیست‌ها است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: جهت گیری انقلاب اسلامی دفاع همه جانبه از فلسطین و قدس شریف و ستیز با ظالمان، غاصبان و صهیونیست‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، این روز را روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همه نگاه‌ها در جهان را به مسأله فلسطین معطوف کردند، افزود: دفاع و حمایت از مردم فلسطین نیازمند وحدت و همبستگی همه مسلمانان جهان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امام راحل راه دفاع از فلسطین و قدس شریف را هموار کردند، بیان داشت: این وظیفه امت اسلامی است که با هوشیاری و دقت نظر نسبت به وضعیت جهان اسلام، به دفاع از فلسطین بپردازند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به تلاش استکبار جهانی در جهت محو مسأله فلسطین و قدس با اجای طرح خطرناک معامله قرن اشاره کرد و گفت: کشور‌های اسلامی باید در این برهه حساس با قدرت در برابر این چنین اقدامات خطرناکی ایستادگی کنند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول چهل سال اخیر قاطعانه در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین ایستاد، ادامه داد: جهت گیری انقلاب اسلامی دفاع همه جانبه از فلسطین و قدس شریف و ستیز با ظالمان، غاصبان و صهیونیست‌ها است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری با قدرت مسیری را که امام راحل آغاز آن بودند ادامه می‌دهند، بیان داشت: ایشان در حال حاضر پرچم دار مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در جهان هستند.
 
وی در ادامه سخنان خود با ابراز تأسف از بی توجهی برخی سران کشور‌های اسلامی نسبت به مسأله فلسطین و قدس شریف، افزود: متأسفانه سران این کشور‌ها که خود را مسلمان می‌نامند در حال حاضر به ابزاری جهت تحقق اهداف شوم و نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به در پیش بودن سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: خرمشهر نیز در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت رزمندگان و مردم آزاد شد و به عنوان حماسه‌ای زرین و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود خدمت بی منت و صادقانه را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان و مدیران در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یک مدیر در نظام اسلامی تنها باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات