۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۳۳۸۳
مدیر مدرسه علمیه امام حسین:

اسرائیل برای رفع بحران موجودیت دست به دامن داعش شد

اسرائیل برای رفع بحران موجودیت دست به دامن داعش شد
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه اسرائیل برای رفع بحران موجودیت دست به دامن داعش شد، گفت: آزادی قدس آرزوی سردار سلیمانی بود.

حجت الاسلام فرهاد دهقانی مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، قدس را یکی از شعائر و نماد وحدت امت اسلامی علیه استکبار جهانی بیان کرد و گفت: یکی از اهداف مهم در تأسیس رژیم صهیونیستی ایجاد آشوب و تفرقه بین مسلمانان است.

وی افزود: اسرائیل با حمایت‌های خود از افراد بی‌بصیرت، جریان‌های افراطی و تطمیع مادی‌گرایان به دنبال ایجاد آشوب و تفرقه در کشورهای منطقه است تا از این به‌هم‌ریختگی بتواند موجودیت خود را در منطقه حفظ کند و در سایه این هدف شوم بر خاورمیانه تسلط یابد.

حجت الاسلام دهقانی در ادامه بیان داشت: البته هرگز به‌صورت مستقیم از زبان رژیم جعلی اسرائیل و حامیان مستکبرش این هدف شوم شنیده نمی‌شود اما اعتراف بسیاری از فریب‌خوردگان و معاندان حاکی از نقشه شوم صهیونیست‌ها در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) اضافه کرد: البته این حربه تکراری در ادوار و اعصار مختلف وجود داشته و نمونه بارز آن را می‌توان به جنگ صفین اشاره کرد که متأسفانه عدم قدرت تشخیص حق و باطل منجر به نوشاندن جام زهر به امام معصوم شد؛ بنابراین در هر زمان و مکانی باید مراقب تبلیغات سوء دشمن بود تا مبادا جزء فریب‌خوردگان قرار گیریم.

وی افزود: برای مثال آن‌کسانی که شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران؛ سر دادند به فرمایش رهبر انقلاب، آنان نه‌تنها جانشان را فدای ایران نمی‌کنند بلکه از مال خودشان هم برای ایران نمی‌گذرند؛ بنابراین نباید فریب معاندان و منافقان داخلی و خارجی را خورد.

حجت الاسلام دهقانی بابیان اینکه دشمن با حمایت از جریان افراطی داعش به دنبال منزوی کردن و ایجاد جنگ نیابتی در ایران بود که با اتحاد محور مقاومت در کشورهای عراق، سوریه و لبنان این حربه دشمن خنثی شد، گفت: همه مسلمانان بیداردل و آزادی خواهان جهان که خواستار رهایی سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف هستند باید به هر نحوی که شده در تقویت محور مقاومت تلاش کند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه امسال نخستین سال روز جهانی قدس را بدون حضور سیدالشهدای مقاومت شهید سردار سلیمانی پشت سر خواهیم گذاشت، عنوان داشت: هدف نهایی سردار سلیمانی آزادی قدس بود که بر اساس فرمایش رهبری به‌زودی محقق خواهد شد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات