۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۵۳۳۹۴
مدیر حوزه علمیه ولی عصر بروجرد:

روز قدس، روز وحدت مسلمانان جهان است

روز قدس، روز وحدت مسلمانان جهان است
مدیر حوزه علمه ولی عصر بروجرد روز قدس را روز وحدت مسلمانان جهان در دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت روز جهانی قدس بیان داشت: روز قدس روز وحدت مسلمانان جهان اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس افزود: این روز جهانی از روزهای تاریخی و ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی بوده و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان فریاد خود را در دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین سر می دهند.

حجت الاسلام معظمی گودرزی خاطرنشان کرد: در اهمیت روز قدس همین بس که پیامبر(ص) فرمودند: اگر کسی صدای مظلوم را بشنود و به یاری او نرسد از من نیست،  این فرمایش پیامبر(ص) فقط مختص قدس نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال به علت بیماری کرونا راهپیماریی روز قدس برگزار نمی شود، بیان کرد: امسال همه پای سخنان رهبر معظم انقلاب می نشینیم و به شکلی متفاوت حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنیم.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد نابودی اسراییل را نزدیک خواند و خاطرنشان کرد: پیروزی فلسطین همان نابودی اسراییل است.

حجت الاسلام معظمی گودرزی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و مشت های گره خورده مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فسطیل و آرمان های آنان و این حضور به معنای قبول نداشتن رژیم صهیونیستی بود و امسال این حضور و حمایت از آرمان های فلسطین متفاوت تر و با بهره مندی از فضای مجازی و رسانه ای اعلام می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات