۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۵۳۵۲۶
رییس حوزه علمیه اهل بیت هند در گفت وگو با رسا:

تا نابودی کامل اسرائیل به مبارزه ادامه می دهیم

تا نابودی کامل اسرائیل به مبارزه ادامه می دهیم
حجت‌الاسلام قاضی عسکری گفت: روز قدس، روز ایستادگی در مقابل استبداد و استکبار جهانی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، بنابراین تا نابودی اسرائیل به مبارزه ادامه می دهیم.

حجت‌ الاسلام سید محمد قاضی عسکری رییس حوزه علمیه اهل بیت (علیهم السلام) هند در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، به مناسبت روز جهانی قدس گفت: متاسفانه فلسطین در وضعیت مناسبی قرار ندارد و روز به روز شاهد ظلم و ستم علیه مسلمانان بین گناه در این کشور هستیم که در این رابطه مسلمانان باید چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه جهان با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند، افزود: در حالی که جهانیان برای رهایی از ویروس کرونا در حال تلاش وافری هستند، برخی از وضعیت سوء استفاده می کنند و به قلع و قمع مردم فلسطین می پردازند. انسانیت در منظر چنین افرادی، هیچ ارزشی ندارد.

استاد حوزه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)، نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک توصیف کرد و بیان داشت: اسرائیل باید بداند که تاریخ انقضاء او به پایان رسیده است و به زودی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست. ظلم و ستم بیشتر نشانه حرکت به سمت نابودی است و این رژیم غاصب باید بدانند که هرچه تلاش کند، بازهم به طور یقین نابود خواهد شد.

وی اتحاد عملی را راه نجات و پیروزی دانست و گفت: مسلمانان برای حفظ قبله اول باید اتحاد خودشون را عملا نشان دهند زیرا حفظ اتحاد موجب نجات فلسطین و گسترش امنیت در منطقه می شود.

حجت‌ الاسلام سید محمد قاضی عسکری با اشاره به تعطیلی بعضی از کشور به سبب شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: الان وضعیت خوب برای برگزاری تظاهرات و جلسات نیست، اما این این بدان معنا نیست که ما از وظیفه شرعی خود چشم پوشی کنیم، بنابراین با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و رسانه های تصویری و مکتوب می توانیم از قدس شریف و فلسطین حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه ما همیشه از مستضعفین و مظلومین حمایت می کنیم، افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ گاه فکر نکند که ما قدس شریف را فراموش می کنیم، ما تا آخری نفس از حمایت مظلومین کوتاه نخواهیم آمد و تا آزادی قدس شریف به روش های مختلف ایستادگی خواهیم کرد.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات