۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۵۲۷۸۸
یکی از دانشمندان و اساتید پاکستان در گفت وگو با رسا؛

رمز آزادی قدس، پیروی از فرمایشات امام خامنه ای است

رمز آزادی قدس، پیروی از فرمایشات امام خامنه ای است
استاد حوزه علمیه پاکستان با بیان اینکه خیانت کشورهای مرتجع عربی موجب ظلم و ستم به امت اسلامی شده است، بیان کرد: رمز آزادی قدس، پیروی از فرمایشات امام خامنه است.
دومین وبینار بین المللی خبرگزاری رسا در آستانه روز جهانی قدس با عنوان «نهادینه کردن عادی سازی روابط؛ پافشاری حاکمان عربی و مخالفت ملت ها» به زبان اردو برگزار شد.
در این وبینار شخصیت هایی برجسته از هندوستان و پاکستان نظیر حجت الاسلام سید محمد کاظم شبیب امام جمعه مظفرپور بیهار هند و حجت الاسلام دکتر مظهر حسین شهیدی محقق و استاد حوزه علمیه از کشور پاکستان مشارکت کردند و به بررسی نقش حاکمان عرب در جنایت های رژیم صیهونیستی پرداختند.
حجت الاسلام دکتر مظهر حسین شهیدی گفت: صهیونیست، یک گروه تروریستی نژاد پرست است که با همکاری تروریست جهانی یعنی آمریکای جنایتکار در حال انجام امور خبیثانه در منطقه است که موجب برهم زدن ثبات منطقه می شود.
وی افزود: بعضی از کشورهای عربی که هیچ وقت دلسوز مردم خودشون نبودند و همواره درپی  منفعت و خوشگذرانی هستند، از توطئه های دشمنان امت اسلامی حمایت می کنند و ضربه به ریشه اسلام می زنند.
این استاد حوزه علمیه پاکستان، حفظ قدرت از طریق دوستی با رژیم اشغالگر اسرائیل را یک خیال خام دانست و گفت: بعضی از کشورهای عربی و اسلامی منطقه فکر می کنند که با همراهی و دوستی با لابی های صهیونستی می توانند همیشه در قدرت باقی بمانند و این در حالیست که این تصور کاملا غلط است زیرا آنان در حقیقت مانند مار در آستین هستند و وقتی هدف  خودشان را پیدا کنند، نیش خواهند زد.
وی در این ویبنار، معامله قرن را یک معامله پوچ برشمرد و بیان داشت: رژیم صهیونیستی، یک رژیم جعلی است که هیچ حقی در فلسطین و قدس ندارد، بنابراین صحبت کردن، مذاکره و معامله به آن ها هیچ معنایی ندارد.
حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: حاکمانه عرب گروهی از مفسدانی هستند که برای حفظ پادشاه و حاکمیت خود، به بردگی رژیم صهونیستی تن داده اند و سرزمین فلسطینیان را بدون هیچ حقی در اختیار دشمنان اسلام قرار داده اند.
روز جهانی قدس، یادآوری ظلم به مسلمانان است
وی با اشاره به روز جهانی قدس بیان داشت: روز جهانی قدس یک هشدار برای همه ظالمان است که فکر نکنند، مسلمانان در گذشت زمان، ظلم رژیم صهیونیستی را فراموش می کنند، بلکه مسلمان آزادی قدس شریف را یک وظیفه شرعی می دانند و تا آزادی کامل آن، آرام نخواهند نشست.
حسین شهیدی بیان داشت: اگر امت اسلامی، گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند، الان مساله فلسطین تمام شده بود. متاسفانه اقدام برخی از حکام عربی و اسلامی منفعت طلب موجب شده است که مسلمانان مظلومانه زندگی می کنند.
وی حفظ انسجام و اتحاد امت اسلامی برای خنثی سازی توطئه دشمنان را ضروری دانست و افزود: الان هم زمان نگذشته است، اگر امت اسلامی و آزادگان جهان، گوش به فرمان امام خامنه ای باشند، امت اسلامی از شر مستکبران و ظالمان نجات پیدا می کنند. 
گفتنی است که بسیاری از کشورهای عربی پس از مطرح شدن معامله قرن، وجهه خود را میان امت اسلامی از دست دادند و محکوم به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند، اکنون دو رویکرد اتخاذ کرده اند، یا حفظ ظاهر می کنند و خود را حامی فلسطین نشان می دهند و یا روابط پنهان خود با تل آویو را علنی و مخالفان را به شدت سرکوب می کنند که عربستان، بحرین و امارات در حال حاضر در این بخش جای می گیرند.
سید فیض رضوی
ارسال نظرات